Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Reviews van lenzen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Reviews van lenzen

    Hallo iedereen

    Ik heb een simpele vraag. Zijn en forums, websites of andere infobronnen beschikbaar die lezen onder de loep nemen? Liefst digataal, op het internet.

    Zijn er mensen die dit weten. Ik vind namelijk de bomen in het bos niet meer.

    In een andere topic heb ik al één ben ander opgestoken over m'n volgende aankoop. Het betreft de aankoop van een telelens. Heb nu een canon 550D met kitlens 18-55 en das toch te weinig.

    Alvast bedankt!
    Groeten
    Neem gerust een kijkje op http://dariodebackerfotografie.weebly.com/, daar zijn meer foto's te bekijken en kunnen reacties nagelaten worden.

  • #2
    Re: Reviews van lenzen

    www.phtotozone.de als t licht doorlaat, hebben ze t getest.
    The Knight That Says Ni...kon

    Comment


    • #3
      Re: Reviews van lenzen

      www.the-digital-picture.com <= wel in het Engels, maar goede reviews, vooral canon, maar ook nikon
      Twitter: @sam_lovesMJ - Flickr:samdg - Pixoto:sam
      Amateur fotograaf - Canon EOS 400D - Canon EF-S 18-55mm - Canon EF-S 55-250mm - Canon EF 50mm f/1.8

      Comment


      • #4
        Re: Reviews van lenzen

        www.fredmiranda.com . Dit zijn vooral gebruikers reviews maar vind ik persoonlijk zeker niet slecht.

        Comment


        • #5
          Re: Reviews van lenzen

          Hier nog ene


          Grtjs,
          Canon 40D - 24-105L - 100-400L -Sigma 18-50 - Speedlite 430EX II

          Comment


          • #6
            Re: Reviews van lenzen

            Als ik een lens test en ik zet dat op mijn site dan plaats ik meteen een overzicht van de andere testrapporten van diezelfde lens in mijn testrapport. Dan staat alles meteen bij elkaar. Scheelt heel wat in gezoek.
            Voor fotoworkshops. fotocursussen en fotoweken: www.annohuidekoper.nl

            Comment


            • #7
              Re: Reviews van lenzen

              Het grote nikonmount-objectieven topic v 2011



              Groetjes

              Peter

              Comment


              • #8
                Re: Reviews van lenzen

                Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
                www.phtotozone.de als t licht doorlaat, hebben ze t getest.
                Photozone is voor mij ook de place to be, zeer veel lenzen en je kan perfect vergelijken qua resolutie.
                Lenstip.com heb je ook nog.
                Dyxum.com staan gebruikerservaringen, alleen voor Sony gebruikers. Heb je een Sigma of Tamron kan je ook een kijkje nemen uiteraard.
                Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
                Mijn bird foto's en urbex foto's

                Comment


                • #9
                  Re: Reviews van lenzen

                  Photozone vind ik heel realistisch. De resultaten van hun tests komen altijd overeen met de eigenschappen van mijn (Nikon) lenzen.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Reviews van lenzen

                    SLRgear.com .
                    Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Reviews van lenzen

                      Danke wel voor de reacties!

                      Groeten
                      Neem gerust een kijkje op http://dariodebackerfotografie.weebly.com/, daar zijn meer foto's te bekijken en kunnen reacties nagelaten worden.

                      Comment

                      Working...
                      X