Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

5 jaar garantie Tamron

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 5 jaar garantie Tamron

    Hallo iedereen,



    Even een vraagje:


    Heb me een Talron-objectief gekocht en daar is nu sinds kort 5 jaar garantie op,maar hiervoor moet je t objectief online registreren...
    Maar ik vind dus nergens terug waar te registreren...
    Iemand die me kan helpen?





    Mvg,



    J.
    Nikon D7000 + Nikkor 18-105 VR + Nikkor 50 mm 1.8 + Nikon SB-900

  • #2
    Re: 5 jaar garantie Tamron


    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: 5 jaar garantie Tamron

      Dit had ik ook al gevonden maar is enkel voor Nederland...
      Nikon D7000 + Nikkor 18-105 VR + Nikkor 50 mm 1.8 + Nikon SB-900

      Comment


      • #4
        Re: 5 jaar garantie Tamron

        De verlengde garantie bevestigt de kwaliteit van Tamron objectieven gedurende de afgelopen 60 jaar. Het geven van 5 jaar garantie is uniek voor Nederland. De garantie is alleen geldig als het Tamron objectief binnen 6 weken na aankoop wordt geregistreerd via dit formulier: Klik hier voor meer informatie
        De verlengde garantie is zichtbaar door een herkenbare sticker op de verpakking van Tamron objectieven. Standaard geven wij 2 jaar garantie op alle Tamron objectieven.
        Ik vrees dat Belgie van den boot valt....

        Comment


        • #5
          Re: 5 jaar garantie Tamron

          Hallo,
          Ik heb mijn Tamron 70-200 mits zo een label en het formulier geregistreerd,alhoewel ik ook Belg ben.
          De invoerder is in Nederland gevestigd,maar ik vermoed dat wij Belgen toch ook kunnen
          profiteren van die 5 jaar.Hopelijk moeten wij er niet van profiteren.
          Ik kon mijn registratie niet uitvoeren via internet, de eerste maal,maar de invoerder heeft toch alles in orde gebracht dat het na twee dagen wel ging dus ?
          Succes
          Leo
          lumix LX100 met Nissin commander en Nissin DI700

          Comment


          • #6
            Re: 5 jaar garantie Tamron

            De 5 jaar garantie is ook voor België ...
            Is terug te vinden op de Belgische website van Tamron....
            http://http://www.tamron.eu/be_nl/on...-garantie.html
            Vind alleen t formulier niet?
            Last edited by darth rikush; 20 november 2011, 10:55.
            Nikon D7000 + Nikkor 18-105 VR + Nikkor 50 mm 1.8 + Nikon SB-900

            Comment


            • #7
              Re: 5 jaar garantie Tamron

              Dit is misschien het juiste formulier voor Belgie.

              http://www.hdbnet.be/wdb/EndUser/Tam...lx000681009562
              Nikon D7000 + Nikkor AF-S DX 18-200 VR II, Nikkor AF-S 50mm f/1.8

              Comment


              • #8
                Re: 5 jaar garantie Tamron

                Ik heb destijds een maand of 4 geleden ook een Tamron Objectief gekocht bij Konijn in Turnhout. Daarbij zat een kaar/brief die ik moest invullen met dan ook d ie code enz. Op die manier heb ik toen
                als Belg in België mijn verlengde garantie kunnen gebruiken.

                Dus het is geen enkel probleem...

                Life Isn't About Finding Yourself... Life Is About Creating Yourself...
                Canon Stuff, 5DII & 40D met het nodige glaswerk, filters en knipperlichten...

                Comment


                • #9
                  Re: 5 jaar garantie Tamron

                  Oorspronkelijk geplaatst door The Art Of Silence Bekijk bericht
                  Ik heb destijds een maand of 4 geleden ook een Tamron Objectief gekocht bij Konijn in Turnhout. Daarbij zat een kaar/brief die ik moest invullen met dan ook d ie code enz. Op die manier heb ik toen
                  als Belg in België mijn verlengde garantie kunnen gebruiken.

                  Dus het is geen enkel probleem...
                  is hier net hetzelfde, tamron lens via konijn, papier ingevuld, ingescand en teruggemaild

                  zij zijn voor zover ik weet de enige die dit aanbieden in belgie
                  Website: http://www.svisimaging.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: 5 jaar garantie Tamron

                    Oorspronkelijk geplaatst door Userke Bekijk bericht
                    is hier net hetzelfde, tamron lens via konijn, papier ingevuld, ingescand en teruggemaild

                    zij zijn voor zover ik weet de enige die dit aanbieden in belgie
                    Nope.
                    Is niet gebonden aan de verkoper maar aan t merk...
                    Nikon D7000 + Nikkor 18-105 VR + Nikkor 50 mm 1.8 + Nikon SB-900

                    Comment


                    • #11
                      Re: 5 jaar garantie Tamron

                      van de mensen die effectief een lens gekocht hebben van Tamron: om welke sticker gaat t?


                      mvg,


                      J.
                      Nikon D7000 + Nikkor 18-105 VR + Nikkor 50 mm 1.8 + Nikon SB-900

                      Comment


                      • #12
                        Re: 5 jaar garantie Tamron

                        Oorspronkelijk geplaatst door darth rikush Bekijk bericht
                        van de mensen die effectief een lens gekocht hebben van Tamron: om welke sticker gaat t?


                        mvg,


                        J.
                        Ik heb vorige week ook een Tamron lens gekocht bij digicamshop in Antwerpen. En op de doos zit ook een sticker met de "5 jaar gratis garantie"
                        Maar in de doos zit een kaartje van de garantie met een "transcontinenta code" en die heb je nodig voor de registratie samen met het serienummer.
                        Volgens mij is het mogelijk via de site van De Beukelaar, http://www.hdbnet.be/wdb/EndUser/Tam...lx000681009562
                        Ik ga het toch proberen via die site.

                        Comment


                        • #13
                          Re: 5 jaar garantie Tamron

                          bij mij zat er zelfs geen sticker op?
                          Nikon D7000 + Nikkor 18-105 VR + Nikkor 50 mm 1.8 + Nikon SB-900

                          Comment


                          • #14
                            Re: 5 jaar garantie Tamron

                            Oorspronkelijk geplaatst door darth rikush Bekijk bericht
                            bij mij zat er zelfs geen sticker op?
                            Dan vrees ik dat je kan fluiten naar die 5 jaar garantie. Waar heb je ze gekocht? ...ik wist dat ze zowel bij Konijn als bij digicamshop vermelden dat je 5 jaar garantie krijgt mits registratie, op andere sites van fotozaken werd daar niets over gezegd.
                            Je kan misschien eens contact opnemen met De Beukelaer?..
                            succes !

                            Bart

                            Comment


                            • #15
                              Re: 5 jaar garantie Tamron

                              Oorspronkelijk geplaatst door Dizze Bekijk bericht
                              Dan vrees ik dat je kan fluiten naar die 5 jaar garantie. Waar heb je ze gekocht? ...ik wist dat ze zowel bij Konijn als bij digicamshop vermelden dat je 5 jaar garantie krijgt mits registratie, op andere sites van fotozaken werd daar niets over gezegd.
                              Je kan misschien eens contact opnemen met De Beukelaer?..
                              succes !

                              Bart
                              studio 73

                              heb er op voorhand naar gevraagd en ze zeiden met nadruk dat dat telde op alle lenzen van Tamron bij alle verdelers...


                              Heb ene mail gestuurd naar De Beukelaer...


                              ff afwachten dus...
                              Nikon D7000 + Nikkor 18-105 VR + Nikkor 50 mm 1.8 + Nikon SB-900

                              Comment

                              Working...
                              X