Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tour&Taxis

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tour&Taxis

    Mvg,
    Eddy
    Smaken verschillen

  • #2
    Re: Tour&Taxis

    Ook een hele mooie, Eddy!
    Knappe belichting en mooie symmetrie!
    Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

    Comment


    • #3
      Re: Tour&Taxis

      Ben ook eens komen kijken, deze vind ik nog mooier. Grt.

      Comment


      • #4
        Re: Tour&Taxis

        idd ook een mooie,

        maar degene die 'bij ons' staat, vind ik mooier
        ik probeer...
        mijn Fijsboecq en mijn flickr

        Comment


        • #5
          Re: Tour&Taxis

          Totaalzicht van de foto, kleuren, licht en scherpte dik in orde voor mijn gevoel.
          Symmetrie kon iets beter. Tussen de laatste en de voorlaatste pilaar aan de rechterkant is er nog raam te zien. Aan de linkerkant niet meer en dat zet zich natuurlijk ook verder naar andere punten. Weet hoe verdomd moeilijk dit is. Je ziet het meestal pas op je groot scherm. Niettegenstaande toch geslaagde foto.
          Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

          Comment


          • #6
            Re: Tour&Taxis

            Zoals ik al zei in beginnershoek, Welke van de twee wordt de HOF ?
            mvg Bruno D.G.
            Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

            Comment


            • #7
              Re: Tour&Taxis

              Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
              idd ook een mooie,

              maar degene die 'bij ons' staat, vind ik mooier
              Yup, ik volg.
              Meestal ga ik voor kleur, maar voor deze vind ik de z/w toch net iets sterker.
              Benieuwd welke in de HOF komt...
              Ann
              Sony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm

              Comment


              • #8
                Re: Tour&Taxis

                Mooie foto!


                Met veel interessante structuren de palen het plafond de vloer
                Greetz Twan

                http://500px.com/TwanGroenen

                Comment


                • #9
                  Re: Tour&Taxis

                  zeer mooie foto

                  vind de kleurenversie mooier dan de z/w

                  groetjes,

                  Dirk

                  Comment


                  • #10
                    Re: Tour&Taxis

                    Kleur en belichting zijn perfect. Juist daarom vallen de "foutjes" in de symetrie zo op.
                    Je hebt toch meer dan genoeg lijnen om je op te richten.
                    ik heb (bijna) altijd een schietloodje bij. Een touwtje met een gewichtje. Laat ik langs het midden van de lens naar beneden hangen en richt de camera dan zo dat gewichtje op het vooraf aangeduide middelpunt op de vloer hangt. Ik neem zelfs, als ik eraan denk een rolmeter mee om het uit te meten. Maar hier had je dat ook perfect zonder die hulpmiddelen kunnen doen.
                    Maar toch, een prima foto.

                    Groeten, Bert
                    Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
                    www.bertofotografie.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Tour&Taxis

                      Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
                      Totaalzicht van de foto, kleuren, licht en scherpte dik in orde voor mijn gevoel.
                      Symmetrie kon iets beter. Tussen de laatste en de voorlaatste pilaar aan de rechterkant is er nog raam te zien. Aan de linkerkant niet meer en dat zet zich natuurlijk ook verder naar andere punten. Weet hoe verdomd moeilijk dit is. Je ziet het meestal pas op je groot scherm. Niettegenstaande toch geslaagde foto.
                      Oorspronkelijk geplaatst door berto Bekijk bericht
                      Kleur en belichting zijn perfect. Juist daarom vallen de "foutjes" in de symetrie zo op.
                      Je hebt toch meer dan genoeg lijnen om je op te richten.
                      ik heb (bijna) altijd een schietloodje bij. Een touwtje met een gewichtje. Laat ik langs het midden van de lens naar beneden hangen en richt de camera dan zo dat gewichtje op het vooraf aangeduide middelpunt op de vloer hangt. Ik neem zelfs, als ik eraan denk een rolmeter mee om het uit te meten. Maar hier had je dat ook perfect zonder die hulpmiddelen kunnen doen.
                      Maar toch, een prima foto.

                      Groeten, Bert

                      Het zal wel niet volledig symmetrisch zijn, daar ben ik me van bewust.
                      Ik kan alleen maar garanderen dat ik in het midden stond, met een waterpas op mijn camera.
                      Hebt u er al eens aan gedacht, dat het gebouw zelf niet volledig symmetrisch is ? Het dateert van begin de jaren 1900.
                      Het gebouw dat u buiten ziet staat los van dit gebouw en is dus ook per definitie niet symmetrisch met het eerste gebouw.
                      Ik streef naar de perfecte foto, maar dat lukt niet eh.
                      Bedankt voor u reacties.
                      Mvg,
                      Eddy
                      Smaken verschillen

                      Comment


                      • #12
                        Re: Tour&Taxis

                        Inzake expressie, geef mij de zwart/wit uitvoering
                        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                        Comment


                        • #13
                          Re: Tour&Taxis

                          Ik vind deze mooier dan de zwart wit (die ook goed is) Knap gedaan (heb er leren met de ladderwagen werken maar wist niet dat het er zo mooi was)
                          Flickr

                          Comment


                          • #14
                            Re: Tour&Taxis

                            Je B&W is zeker ok, maar deze prent steekt er toch bovenuit
                            met de symmetrie-afwijking kan ik best leven...het is inderdaad vreselijk moeilijk om dit perfekt te krijgen.
                            Best een geslaagde opname, ik hou er alleszins wel van

                            Comment


                            • #15
                              Re: Tour&Taxis

                              schoontje
                              Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                              Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                              Comment

                              Working...
                              X