Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Leica m9-P en lenzen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Leica m9-P en lenzen

    Hey,

    Ik heb tot nu toe vooral met de Canon 5DMII gewerkt. Mijn lievelingslenzen zijn de 16-24 mm en de 50 mm(1.4).
    Ik zou graag een Leica m9-P kopen ...... een dure investering ... en nog 2, max 3 lenzen.

    Wie heeft er ervaring met de Leica m9-P body .... en welke lenzen kiezen ....
    Ik ben vooral een "straat"fotograaf ....
    Wat is de beste investering kwaliteit/prijs ?
    Alvast bedankt voor jullie hulp !

  • #2
    Re: Leica m9-P en lenzen

    Oorspronkelijk geplaatst door photofan2 Bekijk bericht
    Wat is de beste investering kwaliteit/prijs ?
    misschien een Zeiss of Voightlander lens. Die hebben nogal wat met M-vatting gemaakt dat betaalbaarder is dan de originele Leica lenzen en zeker niet slecht is.
    The Knight That Says Ni...kon

    Comment


    • #3
      Re: Leica m9-P en lenzen

      Om de kosten wat te spreiden kun je beginnen met een PEN(poor man's Leica) en een adapter met de gewenste lenzen.
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

      Comment


      • #4
        Re: Leica m9-P en lenzen

        als je wilt gaan voor een m9-p dan ga je vooral niet bezuinigen op je objectieven..koop dan origineel leica lenzen en laat zeiss of voightlander apart liggen....

        if you want to know how high the price is, then problably you cannot afford it..

        je gaat toch geen peperdure body van leica kopen en bezuinigen op de objectieven zeker?? komop zeg..
        EOS 5dmkII- EOS 3- wat Lenskes: EF 50mm 1.8, EF 85mm 1.8, EF 135mm f/2, EF 16-35mm, EF 24-70mm,EF 70-200 2.8 IS usm I, sigma 105 mm macro, 580EXII, 550EX, wat falcon eyes spullekes, fuji x100

        Comment


        • #5
          Re: Leica m9-P en lenzen

          Oorspronkelijk geplaatst door leontine1978 Bekijk bericht