Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lokatie's en poses

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lokatie's en poses

    Hoi,

    Ik ga binnen enkele weken een deel foto's maken van mijn broer en zijn verloofde om te kunnen gebruiken op hun huwelijk volgend jaar. (dus niet echt trouwfoto's, maar zeg maar, verlovingsfoto's) Hopelijk is het goed weer op onze geplande datum want ik ken wel wat mooie openlucht plekjes.

    Heeft iemand tips voor locaties voor de foto's als het geen goed weer is? Graag regio Kempen-Limburg-Leuven.
    Ik ben ook nog op zoek naar leuke originele poses gezien zij een stuk kleiner is als hij, wil ik dat een beetje proberen te compenseren. Tips allemaal welkom!!

    Bedankt!
    Nikon D7000 - Nikkor AF-S 18-105mm VR + Nikkor 60mm f2.8 Micro + Tamron 70-300 F/4-5.6 Di VC + Tamron 17-50mm F2.8 SP Di II

  • #2
    Re: Lokatie's en poses

    Domein van kwabeek te Boutersem?
    Hoe een snapshot verbeteren? Klik hier!
    flickr

    Comment


    • #3
      Re: Lokatie's en poses

      Domein Bokrijk
      Alden biesen misschien?
      in een mijn gebouw ook altijd leuk.

      voor poses, ben daar zelf niet erg goed in maar denk als je zo weinig mogelijk doet met gewoon staan, bv hij die haar oppakt, ergens zitten..
      Ik heb laatst zelfs de kersverse bruid in een kruiwagen laten liggen ( met een doek in kruiwagen natuurlijk) terwijl de bruidegom met haar rondliep Succes en hilariteit verzekerd!
      Photography = see the world through someone`s eyes

      Comment

      Working...
      X