Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kan iedere trigger goed bij iedere camera aangesloten worden??

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kan iedere trigger goed bij iedere camera aangesloten worden??

    Halloooooo,,

    Ik vraag me af of iedere radio trigger (merk, type ) bij iedere flitser of camera kan gebruikt worden???

    wat zou ik kunnen het beste gebruiken bij een Speedlite canon, 430EX II bv?? e ndan liefst wat betaalbare trigger rod de 50 euro ofzo.....


    ik wacht op jullie reactie


    Grt

  • #2
    Re: Kan iedere trigger goed bij iedere camera aangesloten worden??

    je hebt verschillende mogelijkheden van triggers in vele prijsklasses.
    Hangt ervan wat je wilt.
    Lees de sticky er eens op na, dan vindt je al veel info
    Ook een zoektocht op Phottix / RF602 / PocketWizard kan je hier al veel resultaten opleveren en pakken leesvoer

    Sowieso ga je altijd best naar de Canon-versies van het product

    Vb:
    PocketWizard
    Phottix Strato
    Phottix Odinn
    Youngnou RF602
    Youngnuo RF603
    Cactus V4
    Cactus V5
    ...
    Website: http://www.svisimaging.be

    Comment


    • #3
      Re: Kan iedere trigger goed bij iedere camera aangesloten worden??

      Het werkt normaal meestal altijd op Nikon of Canon maar voor vb sony heb je nog een adapterstukje nodig soms als er geen sony versie van de trigger is , als je het opzoekt kan je ook altijd wel vinden op welke camera merken de trigger werkt.

      groetjes

      Isai

      Comment


      • #4
        Re: Kan iedere trigger goed bij iedere camera aangesloten worden??

        bestel je een yongnuo RF602 setje
        zie hier in het forum voor meer info
        Nikon D90 + Sigma 70-200mm F2.8 + Nikkor 50mm F1.8 + SB900 Speedlight + YongNuo RF-600Tx

        Comment


        • #5
          Re: Kan iedere trigger goed bij iedere camera aangesloten worden??

          toch maar eventjes vermelden. Ik heb de cactus V4 set gekocht voor mijn 5DII en een 430EX flits, dit werkte langst geen kanten. Maar op mijn 580EX II werkt deze combinatie vlekkeloos

          en wat ik bedoel met werkt langs geen kanten: de flits werdt altijd getriggerd zonder dat ik ook maar iets deed, plots ging hij af 4-5 keer na elkaar, natuurlijk gaat de herlaadtijd zo wat trager gaan en gaan mijn batterijen ontzetten snel leeg. Heel irriterend als je dan een foto wilt nemen en de flits moet nog herladen ... Ik denk dat er dus meer problemen kunnen ontstaan tussen een flitser en een trigger systeem dan een DSLR en een triggersysteem. Just my 2 cent.
          UnicornPictures on Facebook & Flickr

          Comment

          Working...
          X