Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

EF 24-70 f2,8 niet verkrijgbaar??

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • EF 24-70 f2,8 niet verkrijgbaar??

    Nu heb ik eindelijk de knoop doorgehakt... Nu is dat objectief bijna nergens nog te verkrijgen en de kit enkel nog bij Art en Craft in Gent...

    Komt dat vaak voor dat een objectief nergens te krijgen is en komen die dan snel weer terug of zit er een nieuw in de maak???
    Canon 5DII en 400D - EFS 18-55 en 55-250 IS - EF 50mm f/1.4 USM - EF 100mm f/2.8 L Macro IS USM - EF 24-70 f/2.8 L USM

  • #2
    Re: EF 24-70 f2,8 niet verkrijgbaar??

    er waren al roddels dat de mkII zou uitkomen, maar zeker niet dit jaar hoor.
    UnicornPictures on Facebook & Flickr

    Comment


    • #3
      Re: EF 24-70 f2,8 niet verkrijgbaar??

      Oorspronkelijk geplaatst door Oli Bekijk bericht
      er waren al roddels dat de mkII zou uitkomen, maar zeker niet dit jaar hoor.
      Maar dat is nog maar 1,5 maanden.........
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

      Comment


      • #4
        Re: EF 24-70 f2,8 niet verkrijgbaar??

        Hier hebben ze hem (voorlopig) nog wel op stock KLIK

        Comment


        • #5
          Re: EF 24-70 f2,8 niet verkrijgbaar??

          Oh nee, daar gaan we weer!! Hahaha...

          Nu kan ik weer zitten wachten voor ik me wat aanschaf...

          Nee, de knoop is doorgehakt ik koop zaterdag een 5DmkII en de 24-70. Punt uit. En ik ga achteraf niet zitten zeuren als de nieuwe versie uitkomt.
          De oude is, naar het schijnt, een steengoeie lens, dus zal ze ruim voldoen. :-)
          Canon 5DII en 400D - EFS 18-55 en 55-250 IS - EF 50mm f/1.4 USM - EF 100mm f/2.8 L Macro IS USM - EF 24-70 f/2.8 L USM

          Comment


          • #6
            Re: EF 24-70 f2,8 niet verkrijgbaar??

            Van die combinatie zal je zeker geen spijt hebben

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #7
              Re: EF 24-70 f2,8 niet verkrijgbaar??

              Goede combo, en schaarste heeft wellicht met de electromalaise omwille van de overstromingen in Thailand en de kernramp in Japan te maken (Canon heeft trouwens een "L-fabriek" staan in Fukushima).
              Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
              www.musicinframe.be

              Comment


              • #8
                Re: EF 24-70 f2,8 niet verkrijgbaar??

                hoezo daar gaan we weer? vroeger trokken top fotografen met een 5Dc of een 1D mkII ofzoiets of nog ouder, toen zeiden we al dat die beelden zo knap waren, waarom zou een "oude" 24-70 zijn werk dan niet doen. Heb zelf deze lens gehad op mijn 5D mkII, die twee zijn voor elkaar gemaakt zoals man en vrouw
                UnicornPictures on Facebook & Flickr

                Comment


                • #9
                  Re: EF 24-70 f2,8 niet verkrijgbaar??

                  Oorspronkelijk geplaatst door Oli Bekijk bericht
                  hoezo daar gaan we weer? vroeger trokken top fotografen met een 5Dc of een 1D mkII ofzoiets of nog ouder, toen zeiden we al dat die beelden zo knap waren, waarom zou een "oude" 24-70 zijn werk dan niet doen. Heb zelf deze lens gehad op mijn 5D mkII, die twee zijn voor elkaar gemaakt zoals man en vrouw
                  Oei, dan toch op de "goede" dagen van het huwelijk hoop ik ;-))

                  Nee, ik ben al een tijdje aan het twijfelen of ik nu toch zou toegeven aan de kriebels om de 5DII te kopen, of toch naar de roddels te luisteren en te wachten op de III.
                  Nu heb ik eindelijk de knoop doorgehakt en gaan ze me hier weer in de war brengen met een nieuwe lens die zou gaan uitkomen... :-)
                  Canon 5DII en 400D - EFS 18-55 en 55-250 IS - EF 50mm f/1.4 USM - EF 100mm f/2.8 L Macro IS USM - EF 24-70 f/2.8 L USM

                  Comment

                  Working...
                  X