Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Locatie omgeving Lier

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Locatie omgeving Lier

    Hallo,

    Ik ben op zoek naar een locatie in de omgeving van Lier waar ik paddestoelen kan fotograferen, ben vandaag naar de Merodebossen in Herenthout geweest maar zou nog graag een andere locatie gaan bezoeken.
    Kan iemand mij tips geven dan hoor ik het graag.

    Alvast bedankt,
    Benny
    Groeten Benny
    D7000 en en enkele lenzen.
    Kennis is het vlot dat op de oceaan van onkunde dobbert

  • #2
    Re: Locatie omgeving Lier

    Wel aan de late kant hé
    Militair domein in Kessel en Kesselse Heide zijn plaatsen waar er nog te vinden zijn. In Lier zelf ben ik nog niet gaan zoeken.

    Grtz,
    Kurt

    Comment


    • #3
      Re: Locatie omgeving Lier

      In Lier zelf denk ik ook niet dat je locatie's gaat vinden.
      Heb nooit eerder paddestoelen gefotografeerd en weet ook niet wat nu juist de beste periode daarvoor is en blijkbaar is het dus al aan de late kant, mischien ook wel de reden waarom ik er in de merodebossen er niet zoveel heb gevonden
      Maandagmorgen ga ik zeker nog eens kijken op de kesselseheide.

      Bedankt alvast voor de reactie.
      Benny
      Groeten Benny
      D7000 en en enkele lenzen.
      Kennis is het vlot dat op de oceaan van onkunde dobbert

      Comment


      • #4
        Re: Locatie omgeving Lier

        Op de Kesselse Heide waren er 2 weken geleden nog paddestoelen in overvloed.
        Wat er nu nog van overblijft weet ik niet, daar het seizoen op zijn einde loopt.

        Maar je kan op de heide nog wel andere leuke dingen fotograferen.

        Comment


        • #5
          Re: Locatie omgeving Lier

          Gisteren ook nog wel wat te vinden daar. Er staan hier en daar nog mooie exemplaren tussen, doch in de meeste gevallen is het vet wel stilaan van de soep.
          Van zodra de temperaturen echt gaan dalen is het einde stilaan in zicht. Ben er dit jaar zelf ook vrij laat aan begonnen maar toch een redelijke oogst binnengehaald

          Gisteren nog een porseleinzwam gespot. Hing jammer genoeg een kleine 10m hoog

          Ook de omgeving van de Toeristentoren in Herentals is een goede vindplaats. Wel oppassen dat er geen mountainbikers over je heen rijden.

          Grtz,
          Kurt

          Comment


          • #6
            Re: Locatie omgeving Lier

            Oorspronkelijk geplaatst door Animalshot Bekijk bericht
            Gisteren ook nog wel wat te vinden daar. Er staan hier en daar nog mooie exemplaren tussen, doch in de meeste gevallen is het vet wel stilaan van de soep.
            Van zodra de temperaturen echt gaan dalen is het einde stilaan in zicht. Ben er dit jaar zelf ook vrij laat aan begonnen maar toch een redelijke oogst binnengehaald

            Gisteren nog een porseleinzwam gespot. Hing jammer genoeg een kleine 10m hoog

            Ook de omgeving van de Toeristentoren in Herentals is een goede vindplaats. Wel oppassen dat er geen mountainbikers over je heen rijden.

            Grtz,
            Kurt
            Alvast bedankt voor de respons, ik stockeer de plaatsen alvast in mijn geheugen.
            Gisteren heb ik nog enkele opname's gemaakt van een vliegezwam, dat zei een een wandelaar me althans want van namen weet ik eigenlijk niets af.
            Eekhoorntjesbrood is in de merodebossen niet meer te vinden, allemaal meegenomen door de bezoekers eigenlijk wel jammer dat een soort verdwijnt door toedoen van de mens.
            Groeten Benny
            D7000 en en enkele lenzen.
            Kennis is het vlot dat op de oceaan van onkunde dobbert

            Comment

            Working...
            X