Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

canon 10d

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • canon 10d

    is het nog interessant om met een oude canon 10d te werken als pixels en snelheid geen rol spelen.Heb lang met de 400d gewerkt en zoek een tweede backup body. De 400d vindt
    ik wat te klein en wil een grotere body.Op marktplaats heb ik er al zien staan voor 100 euro

  • #2
    Re: canon 10d

    De 10D was ooit een heel goede camera, maar een 400D is op de meeste punten beter.

    Een 20D is maar één generatie nieuwer dan de 10D, maar die is een heel pak sneller (autofocus, reactietijd, wegschrijven van bestanden...) en de hoge iso is veel beter.
    Die zou je ook voor een redelijke prijs moeten kunnen vinden.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: canon 10d

      Ik had ook een 10D en ik heb hem verkocht omdat EFs lenzen er niet op kunnen.
      Qua snelheid en beeldkwaliteit vind ik hem nog steeds voldoende voor sommige doeleinden.
      Voor 150E is een 20D een betere koop.......

      Comment


      • #4
        Re: canon 10d

        Kijk eens voor een 30D? Die lijkt me meer op de "grote broer" van de 400D'

        Comment


        • #5
          Re: canon 10d

          Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
          De 10D was ooit een heel goede camera, maar een 400D is op de meeste punten beter.

          Een 20D is maar één generatie nieuwer dan de 10D, maar die is een heel pak sneller (autofocus, reactietijd, wegschrijven van bestanden...) en de hoge iso is veel beter.
          Die zou je ook voor een redelijke prijs moeten kunnen vinden.
          Dit kan ik bijtreden, ga direct voor een 20D of 30D, die zijn veel sneller, en merkelijk beter op hoge iso.
          David Leemans
          Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

          Comment

          Working...
          X