Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

lenzen informatie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • lenzen informatie

    Hallo allemaal,

    ik wil graag starten met fotografie, maar sta nog helemaal in het begin. Ik zou graag meer informatie willen hebben over de verschillende mogelijkheden van lenzen. Iemand een idee waar ik dat kan vinden? tijdschriften, online artikels. Dus echt fotografie voor dummies. De bedoeling is om landschapsfotografie te gaan doen. Voor een body dacht ik een Canon 60D te kopen.

    Alvast bedankt!

  • #2
    Re: lenzen informatie

    In elke winkel vind je foto-tijdschriften, maar ook het internet biedt een schat aan informatie, gewoon even googlen. En een aantal handelszaken aflopen en informatie vragen is ook geen slecht idee
    Nikon Df

    Comment


    • #3
      Re: lenzen informatie

      Je kan lezen en googelen tot je een ons weegt.

      Ik zou eerder een body + 2 of 3 lenzen lenen van kennis of huren.
      Daarmee een weekendje landschapsfotografie bedrijven.
      Dat levert een schat aan kennis / ervaring op die je kan gebruiken bij aankoop van voor jou geschikte spullen.
      Voor fotoworkshops. fotocursussen en fotoweken: www.annohuidekoper.nl

      Comment


      • #4
        Re: lenzen informatie

        Oorspronkelijk geplaatst door LaurentDC Bekijk bericht
        Hallo allemaal,

        ik wil graag starten met fotografie, maar sta nog helemaal in het begin. Ik zou graag meer informatie willen hebben over de verschillende mogelijkheden van lenzen. Iemand een idee waar ik dat kan vinden? tijdschriften, online artikels. Dus echt fotografie voor dummies. De bedoeling is om landschapsfotografie te gaan doen. Voor een body dacht ik een Canon 60D te kopen.

        Alvast bedankt!
        zet er een 17-40mmL en je start is goed.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: lenzen informatie

          Oorspronkelijk geplaatst door LaurentDC Bekijk bericht
          Hallo allemaal,

          ik wil graag starten met fotografie, maar sta nog helemaal in het begin. Ik zou graag meer informatie willen hebben over de verschillende mogelijkheden van lenzen. Iemand een idee waar ik dat kan vinden? tijdschriften, online artikels. Dus echt fotografie voor dummies. De bedoeling is om landschapsfotografie te gaan doen. Voor een body dacht ik een Canon 60D te kopen.

          Alvast bedankt!
          online lens simulator: schuif naar believen. Voor jouw camera moet je de knoppen naast de schuiver beide op DX format zetten.

          The Knight That Says Ni...kon

          Comment

          Working...
          X