Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Tongeren - Het pad tussen oud en nieuw - 26-nov-2011

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • SD Tongeren - Het pad tussen oud en nieuw - 26-nov-2011

    Onze volgende Algemene Vergadering & Shooting Day vindt plaats in de oudste stad van België, Tongeren.



    De lunch, het Shooting Day gedeelte en het diner zijn eveneens opengesteld voor de niet-vzw leden.

    Op het programma staan onder meer een bezoek aan het Gallo-Romeins museum waar je de monumentale antieke stad "Sagalassos, city of dreams" kan bewonderen in een tijdelijke tentoonstelling.
    Verder brengen we een bezoek aan het begijnhof en de Onze-lieve-vrouwebasiliek.

    PROGRAMMA
    • 11u30 tot 12u15: Vrijblijvend soep en broodjesmaaltijd
    • 12u15 - 18u00: Shooting Day
    • 18u30 tot 22u30 – Diner in de Infirmerie met keuze uit 3 menu’s.



    Het gedetailleerde programma en het inschrijvingsformulier vind je hieronder:
    INSCHRIJVINGSFORMULIER

  • #2
    Re: SD Tongeren - Het pad tussen oud en nieuw - 26-nov-2011

    Ik ben nu wel benieuwd aan het worden wie er allemaal mee gaat hoor

    Ik ben er al zeker bij

    Groeten

    Joeri
    Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
    www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

    Comment


    • #3
      Re: SD Tongeren - Het pad tussen oud en nieuw - 26-nov-2011

      Oorspronkelijk geplaatst door Pbj Bekijk bericht
      Ik ben nu wel benieuwd aan het worden wie er allemaal mee gaat hoor

      Ik ben er al zeker bij

      Groeten

      Joeri
      De teller staat momenteel al over de dertig deelnemers , je zal dus zeker niet alleen zijn . Deelnemerslijst zal hier weldra verschijnen.

      Grtjs
      Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

      Comment


      • #4
        Re: SD Tongeren - Het pad tussen oud en nieuw - 26-nov-2011

        Ja, ik vond het hier ook verdacht heel rustig rond deze Sd.

        Ben al benieuwd zie wie er allemaal zal zijn.
        Nog een onbekent stukje om te leren kennen dankzij BD

        Comment


        • #5
          Re: SD Tongeren - Het pad tussen oud en nieuw - 26-nov-2011

          Helaas kan ik niet mee
          Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
          Our English website: www.kaichitravel.com
          Breng eens een bezoekje aan Siberie!

          Comment


          • #6
            Re: SD Tongeren - Het pad tussen oud en nieuw - 26-nov-2011

            We zijn al met 37 voor het SD gedeelte
            Zal dit weekend de deelnemerslijst posten en updaten

            Je kan je nog inschrijven tot maandag via deze link

            Hier alvast een voorsmaakje van wat je mist als je niet zou meegaan. Je hebt de unieke gelegenheid de tentoonstelling van Sagalassos te fotograferen.

            Comment


            • #7
              Re: SD Tongeren - Het pad tussen oud en nieuw - 26-nov-2011

              Ik kreeg op 8 november een mailtje met de vermelding "uw bestelling is verzonden".
              Verwacht ik nu iets via de post of betekent het gewoon dat het per mail verzonden werd ?
              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

              Comment


              • #8
                Re: SD Tongeren - Het pad tussen oud en nieuw - 26-nov-2011

                Ik vermoed dat het gewoon wil zeggen dat de betaling is geregistreerd en dat je bent ingeschreven.

                Peter

                Comment


                • #9
                  Re: SD Tongeren - Het pad tussen oud en nieuw - 26-nov-2011

                  Ik zal er zeker zijn !
                  www.damafoto.be
                  Facebook Damafoto

                  Comment


                  • #10
                    Re: SD Tongeren - Het pad tussen oud en nieuw - 26-nov-2011

                    Ik vertrek die dag naar Nieuw Zeeland en zal pas midden januari 2012 terug zijn. Zal er deze keer dus niet bij zijn.

                    Comment


                    • #11
                      Re: SD Tongeren - Het pad tussen oud en nieuw - 26-nov-2011

                      Allen die nog twijfelen om naar de Algemene Vergadering te gaan, kan ik bij deze mededeling misschien overtuigen. Ik won namelijk €125 door mijn aanwezigheid op de vorige AV en heb hiermee bijgelegd aan mijn nieuwe body (ook gevonden via BD - aangeboden). Dus allen daarheen!!!

                      Comment


                      • #12
                        Re: SD Tongeren - Het pad tussen oud en nieuw - 26-nov-2011

                        Hallo mede BD'ers,

                        Ik groet jullie allen vanuit het ziekenbed, sinds zondag lig ik geveld met een zware maag- en darmontsteking. Hopelijk ben ik tegen zaterdag terug genezen om jullie gezond en wel te mogen verwelkomen in Tongeren.

                        Even een laatste stand van zaken meegeven voor de AV/SD.

                        De vzw-leden ingeschreven voor de vergadering worden verwacht om 10u00 in de infirmerie voor de ontvangst met aansluitend om 11u30 de Algemene Vergadering.

                        Vanaf 11u30 volgt dan het algemene gedeelte van de SD met de broodjesmaaltijd en soep (enkel via het inschrijvingsformulier te bestellen, ook voor niet vzw-leden), eveneens in de Infirmerie. .

                        Om 12u15 start vervolgens de Shooting Day waar we wel een kleine wijziging hebben doorgevoerd in het tijdschema.

                        De wandeling doorheen het Begijnhof blijft ongewijzigd en we zullen zoals gepland rond 14u00 aankomen bij de Basiliek van Tongeren.
                        Hier kregen jullie volgens het oude tijdschema 2 vrije uren om de Basiliek en omgeving te verkennen en fotograferen. Vervolgens zouden we dan om 16u00 verzamelen aan de ingang van het museum om dit te bezoeken.
                        Wij hebben echter de afspraak kunnen maken met het museum dat jullie er reeds vanaf 15u00 terecht kunnen voor een bezoek. Er zal een deelnemerslijst van BD aan de ingang van het museum klaar liggen waar je je moet aanmelden voor het bezoek. Deze lijst zal daar blijven liggen tot sluitingstijd, het museum sluit stipt om 18u00!!!

                        Voordelen :

                        * Mensen die wat meer tijd aan het museum wensen te besteden krijgen hier alle kansen toe. Wil je er alles gezien hebben en af en toe ook een foto maken kan je de extra tijd best gebruiken.
                        * Zij die wat langer in en rond de Basiliek en het centrum van Tongeren willen fotograferen kunnen daar op hun beurt ook rustig de tijd voor nemen.
                        * Een gespreid bezoek van de deelnemers aan het museum, geen piekmoment aan de ingang vh museum, we hoeven ook op niemand te wachten.
                        * In totaal 4 uren vrij fotograferen, naar eigen wens en behoefte zelf in te vullen.


                        Rond 18u15 worden jullie dan zoals gepland terug verwacht aan de Infirmirie voor het avonddiner.

                        Groetjes en tot zaterdag.
                        Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                        Comment


                        • #13
                          Re: SD Tongeren - Het pad tussen oud en nieuw - 26-nov-2011

                          Oorspronkelijk geplaatst door Edje C Bekijk bericht
                          Hallo mede BD'ers,

                          Ik groet jullie allen vanuit het ziekenbed, sinds zondag lig ik geveld met een zware maag- en darmontsteking. Hopelijk ben ik tegen zaterdag terug genezen om jullie gezond en wel te mogen verwelkomen in Tongeren.
                          Edje verzorg je goed en hopelijk ben je zaterdag van de partij.
                          http://www.photo-patricske.be
                          Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

                          Comment


                          • #14
                            Eddy, nog eens bedankt voor de organisatie van deze SD, hoop je zaterdag in Tongeren te treffen, soigneert u of laat u soigneren.

                            Comment


                            • #15
                              Re: SD Tongeren - Het pad tussen oud en nieuw - 26-nov-2011

                              het zou kunnen dat ik pas iets na 10 uur daar ga kunnen zijn wegens werkverplichtingen zaterdag morgend.
                              Zal men best doen om op tijd te zijn maar kan niks beloven

                              Comment

                              Working...
                              X