Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Medereizigers gezocht ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Medereizigers gezocht ...

    Hallo,

    Ik plan om volgend jaar terug te gaan naar Kenia. Meerbepaald naar de Masai Mara.
    Mijn plan is om te verblijven in een klein, maar wel super goed privé tentenkamp.

    Jammer genoeg is deze reis onbetaalbaar als je alleen reist, daarom zoek ik 3 fotografen (er is plaats voor 3 fotografen en 1 niet-fotograferende echtgenote in de 4X4) die zin hebben om met me mee te gaan.
    Het is geen workshop ofzo, maar als je vragen hebt zal ik ze met veel plezier beantwoorden!

    Periode = september 2012
    Duurtijd reis = 10 dagen

    Gallery van vorige reizen:
    Reis 2007
    (foto's van masai Mara kan je terugvinden in de naam van de foto)

    Reis 2010
    (foto's van masai Mara zijn voor een groot deel de leeuwen foto's)

    Heb je interesse, mail me!
    Sven
    Last edited by Svenmichiels; 15 januari 2012, 20:54.

  • #2
    Re: Medereizigers gezocht ...

    Aangezien de prijzen erg gestegen zijn de laatste jaren, lijkt het me beter om de reis te beperken tot 10 dagen. Zo blijft het voor de enthousiastelingen ook nog betaalbaar
    Bij interesse, mag je me altijd mailen!

    Hou wel rekening dat het om een fotografie-reis gaat! Alles staat dus in het teken van de beste foto's maken.
    Hiermee bedoel ik dat het een reis wordt waar lang uitslapen en lang ontbijten niet prioritair zijn ...

    Comment


    • #3
      Re: Medereizigers gezocht ...

      De prijzen zijn gekend!
      Dus als je interesse hebt, stuur ik je het reisverloop + prijzen wel door.

      Sven

      Comment


      • #4
        Re: Medereizigers gezocht ...

        Korte impressie van de lodge die we betoken:


        Mvg,
        Sven

        Comment


        • #5
          Re: Medereizigers gezocht ...

          Is dit met een organisatie of zelf in elkaar gestoken? Afrika spreekt me enorm aan maar is door de vliegreis jammer genoeg wel redelijk duur denk ik. Logement ziet er eenvoudig goed uit en feit dat je liefst zoveel mogelijk onderweg bent is vanzelfsprekend op zo'n reis! Ben wel benieuwd naar de kostprijs en exacte reisdatum.

          Comment


          • #6
            Re: Medereizigers gezocht ...

            Oorspronkelijk geplaatst door spice Bekijk bericht
            Is dit met een organisatie of zelf in elkaar gestoken? Afrika spreekt me enorm aan maar is door de vliegreis jammer genoeg wel redelijk duur denk ik. Logement ziet er eenvoudig goed uit en feit dat je liefst zoveel mogelijk onderweg bent is vanzelfsprekend op zo'n reis! Ben wel benieuwd naar de kostprijs en exacte reisdatum.
            Euh, volgens mij zal de vliegreis het goedkoopste onderdeel van deze trip zijn.

            Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

            Comment


            • #7
              Re: Medereizigers gezocht ...

              Oorspronkelijk geplaatst door spice Bekijk bericht
              Is dit met een organisatie of zelf in elkaar gestoken? Afrika spreekt me enorm aan maar is door de vliegreis jammer genoeg wel redelijk duur denk ik. Logement ziet er eenvoudig goed uit en feit dat je liefst zoveel mogelijk onderweg bent is vanzelfsprekend op zo'n reis! Ben wel benieuwd naar de kostprijs en exacte reisdatum.
              Heb je alle details in een pm gezet!

              Comment


              • #8
                Re: Medereizigers gezocht ...

                Oorspronkelijk geplaatst door Mr.D Bekijk bericht
                Euh, volgens mij zal de vliegreis het goedkoopste onderdeel van deze trip zijn.
                Klopt. Reken op ongeveer 780€

                Comment


                • #9
                  Re: Medereizigers gezocht ...

                  Alle prijzen zijn bekend en er zijn nog enkele plekjes vrij

                  Comment

                  Working...
                  X