Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lenzen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lenzen

    Ik bezit een Sony A300 camera met de gebruikelijke lenzen, nu overweeg ik van een degelijke lens aan te schaffen, namelijk de Sony Sal 16-80mm F3,5-4,5 Carl Zeiss vario sonnart +- 730€ mijn vraag is nu , doe ik daar een fantastische opdate mee betreffende beeldkwaliteit, in vergelijking met mijn standaard lenzen van Sony.
    Alvast bedankt .

  • #2
    Re: Lenzen

    Eerste vraag is natuurlijk: wat zijn jouw "standaard"objectieven?
    Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

    Comment


    • #3
      Re: Lenzen

      Sorry is ook waar, 1 zoom lens DT 3,5-70 macro en 1 zoom lens DT 4-200
      ik hoop dat het voldoende is want er zijn niet meer gegevens voor handen.

      Comment


      • #4
        Re: Lenzen

        Oorspronkelijk geplaatst door Roger31 Bekijk bericht
        Sorry is ook waar, 1 zoom lens DT 3,5-70 macro en 1 zoom lens DT 4-200
        ik hoop dat het voldoende is want er zijn niet meer gegevens voor handen.
        Eigenaardige lenzen heb je ... Die 16-80 Carl Zeiss is in ieder geval een heel goede lens. Ik geloof dat er nu een cash-back actie op loopt, krijg je 100€ terug.
        Je kan ook kijken naar de Sony 16-50/2.8, hoewel die nog niet apart verkrijgbaar is. Alleen in combinatie met de A77 momenteel.
        De Tamron 17-50/2.8 is ook heel goed en die heb je al voor 300€, klik.
        Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
        Mijn bird foto's en urbex foto's

        Comment


        • #5
          Re: Lenzen

          Ik vind de CZ 16-80 een hele goede lens, en voor mij een hele verbetering tegenover de
          18-55 kitlens. Vooral het bereik (5x zoom) vind ik een pluspunt !
          Mvg, Marc
          Sony A77II en A550, CZ 16-80, Sony 70-300 G, Sony 35 1,8 - 50 1,8 - 85 2,8
          http://fotos.mdlfoto.be/

          Comment


          • #6
            Re: Lenzen

            Oorspronkelijk geplaatst door Roger31 Bekijk bericht
            Sorry is ook waar, 1 zoom lens DT 3,5-70 macro en 1 zoom lens DT 4-200
            ik hoop dat het voldoende is want er zijn niet meer gegevens voor handen.
            Genoeg om eruit te halen dat je geen zoomlenzen bezit....

            Comment


            • #7
              Re: Lenzen

              Oorspronkelijk geplaatst door Roger31 Bekijk bericht
              Ik bezit een Sony A300 camera met de gebruikelijke lenzen, nu overweeg ik van een degelijke lens aan te schaffen, namelijk de Sony Sal 16-80mm F3,5-4,5 Carl Zeiss vario sonnart +- 730€ mijn vraag is nu , doe ik daar een fantastische opdate mee betreffende beeldkwaliteit, in vergelijking met mijn standaard lenzen van Sony.
              Alvast bedankt .
              En even later vertel je dat je 2 prime lenzen hebt die bijna niemand heeft Hoe kom je op het rare idee om dit standaardlenzen te noemen? Het is hier een forum hoor, geen sodoku oplosser.

              De door jou gezochte 16-80 lens zal vast niet dezelfde kwaliteit hebben als je primes, maar wel een veel handiger bereik.
              Sony en Olympus
              Fotoseries

              Comment


              • #8
                Re: Lenzen

                Bedankt jongens weet genoeg nu !!!

                Comment


                • #9
                  Re: Lenzen

                  De Sony 16-50/2.8 is nu los te koop , klik.
                  Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
                  Mijn bird foto's en urbex foto's

                  Comment

                  Working...
                  X