Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Uw mening aub

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Uw mening aub

    Geachte heren/dames,

    Ik ben al geruime tijd op zoek naar een nieuwe camera. Ik ben amateurfotograaf, duurste is niet voor mij geschikt maar ook niet het goedkoopste, wil ergens tussenin blijven om te beginnen.

    Ik twijfel nog tussen 3 camera's, kan echt geen keuze maken. Zie onderstaande link
    Ik veronderstel dat de DMC-100 iets beter is qua opties tgv de andere 2 (max.resolutie/iso/...) maar de Canon is dan terug veel beter qua handeling en kwaliteit wellicht?

    Link: http://www.digicamshop.be/vergelijke...ionprofileid=7


    Kan iemand mij tips/raad geven? welke van de 3 camera's te kiezen.

    Dank bij voorbaat,
    Facebook Silencior Landscapes
    500px

  • #2
    Re: Uw mening aub

    Er zullen maar weinig mensen zijn die ervaring hebben met al die 3 modellen. En een reactie als: "camera XX maakt mooie foto's" zal je wel niets veel hebben. Bedenk daarbij dat bijna niemand zal toegeven dat hij een miskoop gedaan heeft.

    Surf even naar DP review, daar staan testen ook van dit type camera's.

    Of surf naar de site van het Duitse fototijdschrift ColorPhoto. Ook daar vind je vergelijkende testen.

    Succes.
    Voor fotoworkshops. fotocursussen en fotoweken: www.annohuidekoper.nl

    Comment


    • #3
      Re: Uw mening aub

      Dank voor uw reactie
      Facebook Silencior Landscapes
      500px

      Comment


      • #4
        Re: Uw mening aub

        Wat wil je doen met je foto's, gewoon voor eigen gebruik en familie of reikt je ambitie verder en gaat de fotografie je passie worden? Ga je afdrukken maken of laten maken en hoe groot wil die afdrukken dan 10 x 15 voor het album of 50X70 voor aan de muur.

        Slechte camera's zijn er omzeggens niet, maar der zijn wel camera's die voor een bepaald gebruik beter of minder geschikt zijn.