Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zonsopgang Oudeschild

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zonsopgang Oudeschild

    Ik hoop dat dit goed genoeg is voor de showcase. Geschoten tijdens mijn 1-weekse vakantie op texel.

    portret | architectuur | landschap | automotive | bruiloft | product | interieur | evenementen | sport
    Nikon D610 - glas - licht - pootjes - Facebook

  • #2
    Re: Zonsopgang Oudeschild

    Een wat mislukte overpompt luchie...Het werkt niet voor mij.
    Of deze goed genoeg is voor SC :rolletjes:
    Dat bepaal je uiteraard zelf voor een deel maar voor mij zitten er te veel fouten in.
    Post alleen foto's waar je zeker van bent dat ze "af" zijn voor SC.
    Tips and trucks raad ik je graag aan om eens een bezoek te brengen aan de Fotobewerkings topics.
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

    Comment


    • #3
      Re: Zonsopgang Oudeschild

      Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
      Een wat mislukte overpompt luchie...Het werkt niet voor mij.
      Of deze goed genoeg is voor SC :rolletjes:
      Dat bepaal je uiteraard zelf voor een deel maar voor mij zitten er te veel fouten in.
      Post alleen foto's waar je zeker van bent dat ze "af" zijn voor SC.
      Tips and trucks raad ik je graag aan om eens een bezoek te brengen aan de Fotobewerkings topics.
      Schoonspikke slaagt de nagel op de kop.
      Als je je topic in SC start met "Ik hoop dat dit goed genoeg is", of "Is het wat?"... dan stel ik er me de vragen al bij.
      Als je in SC post moet je zelf overtuigd zijn en weten dat dit je beste foto is.

      On topic: neen, je hebt vanalles geprobeerd om zowel lucht als voorgrond in balans te brengen qua belichting. Maar daarbij is toch 't een en 't ander fout gelopen.
      Het dynamisch bereik van een camera is niet in staat om een gebalanceerd resultaat in 1 frame weer te geven. Dus zal je die beperkte mogelijkheid een handje moeten helpen door 2 of meer foto's te nemen met verschillende lichtmetingen en nadien blenden tot je een evenwichtig resultaat hebt.
      www.brunodyserinck.be
      https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

      Comment

      Working...
      X