Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Actie tegen Gents armoedebeleid

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Actie tegen Gents armoedebeleid

    Een vrolijke en deels ongelukkig belichte bende kwam samen


    Met enkele vragen voor de heren gemeenteraadsleden



    Die elkaar verdrongen



    om dicht bij de verkiezingen tot het volk te spreken



    Maar het volk had kritische vragen



    die half werden beantwoord.



    Maar werden herhaald,



    terwijl er op repliek werd aangedrongen,



    en uiteindelijk door de bevoegde schepen vakkundig werden ontweken


    Misschien is de combinatie kleur én zwart wit in één reportage niet ideaal. Ik heb gewoon foto per foto bekeken wat het best werkte.
    The Knight That Says Ni...kon

  • #2
    Re: Actie tegen Gents armoedebeleid

    Meer een reportage dan een verhaal. Maar daar is natuurlijk niets mis mee. Al denk ik dat
    je reportage coherenter was geweest indien je gekozen had voor zwart wit of kleur. Liefst
    zwart wit. Ook had ik graag een foto gehad die de armoede op de één of andere manier in
    beeld bracht. Nu doet het me te veel denken aan al dat gepraat en gedoe rond een thema
    waar zelden iets mee gebeurt.
    En dat heb je misschien wel mooi in beeld gezet.

    Comment


    • #3
      Re: Actie tegen Gents armoedebeleid

      Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
      ........ Nu doet het me te veel denken aan al dat gepraat en gedoe rond een thema
      waar zelden iets mee gebeurt.
      aha politiek dus..?
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Actie tegen Gents armoedebeleid

        Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
        Meer een reportage dan een verhaal. Maar daar is natuurlijk niets mis mee. Al denk ik dat
        je reportage coherenter was geweest indien je gekozen had voor zwart wit of kleur. Liefst
        zwart wit. Ook had ik graag een foto gehad die de armoede op de één of andere manier in
        beeld bracht. Nu doet het me te veel denken aan al dat gepraat en gedoe rond een thema
        waar zelden iets mee gebeurt.
        En dat heb je misschien wel mooi in beeld gezet.
        ik vind op dit forum geen plaats voor journalistieke reportages. Bij fotojournalisitek en evenementen lijkt het voornamelijk om rock 'n roll en aanverwanten te gaan en kan men sowieso maar 1 of 3 foto's plaatsen. Ik heb ze dus hier maar gedropt.

        Ik twijfelde zelf ook tussen volledig kleur en volledig zwart wit, maar dat heb ik al vermeld bij de start.

        Over het in beeld brengen van de armoede kan ik enkel zeggen dat mijn respect voor mijn minder fortuinlijke medemens te groot is om ze op fora, facebook, ons ledenblad,... te grabbel te gooien op een manier waarop men te duidelijk kan zien dat ze geen geld hebben om zichzelf te verzorgen zoals mensen met een echt inkomen dat gewoon zijn te doen. In rijke landen verbergen de meeste mensen in armoede dat ze zo leven en dat is hier te zien.
        The Knight That Says Ni...kon

        Comment


        • #5
          Re: Actie tegen Gents armoedebeleid

          Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
          ik vind op dit forum geen plaats voor journalistieke reportages. Bij fotojournalisitek en evenementen lijkt het voornamelijk om rock 'n roll en aanverwanten te gaan en kan men sowieso maar 1 of 3 foto's plaatsen. Ik heb ze dus hier maar gedropt.

          Ik twijfelde zelf ook tussen volledig kleur en volledig zwart wit, maar dat heb ik al vermeld bij de start.

          Over het in beeld brengen van de armoede kan ik enkel zeggen dat mijn respect voor mijn minder fortuinlijke medemens te groot is om ze op fora, facebook, ons ledenblad,... te grabbel te gooien op een manier waarop men te duidelijk kan zien dat ze geen geld hebben om zichzelf te verzorgen zoals mensen met een echt inkomen dat gewoon zijn te doen. In rijke landen verbergen de meeste mensen in armoede dat ze zo leven en dat is hier te zien.
          Alle respect. Maar of je dit nu wilt of niet: het is een journalistieke reportage. Titel
          en al.

          Comment


          • #6
            Re: Actie tegen Gents armoedebeleid

            Is die jonge politicus op de 2e foto niet de kleinzoon van wijlen Willy De Clercq ?

            Die zal wel niet arm zijn.
            Canon-man. Concerten en natuur.
            Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

            Comment


            • #7
              Re: Actie tegen Gents armoedebeleid

              Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
              Is die jonge politicus op de 2e foto niet de kleinzoon van wijlen Willy De Clercq ?

              Die zal wel niet arm zijn.
              yep da's Matthias De Clercq. Armoede kwam aan de kant van de bevraagde politici idd weinig voor.
              The Knight That Says Ni...kon

              Comment


              • #8
                Re: Actie tegen Gents armoedebeleid

                Ik stem voor foto 5. De bevoegde schepen heeft duidelijk niet eens genoeg budgetten om zichzelf fatsoenlijk te vergoeden.

                Comment

                Working...
                X