Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cap Blanc & Gris Nez

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Cap Blanc & Gris Nez

    Hey,

    In april/mei wil ik een zot gekke vrij werk shoot gaan doen met 2 pro modellen, muah, styling én nog een collega/vriend fotograaf van me aan de magnifieke kusten van Cap Blanc & Gris Nez.
    Nu... De regio is zo groot, en dan vraag ik me af, om me goed voor te bereiden weliswaar... waar moet ik zijn voor de mooiste plekjes?

    Iemand al ginder gaan shooten? Ik zou er een 2daagse van willen maken, met een super team, en naast heerlijke shoot ook gewoon veel fun hebben. Dus budgetvriendelijke hottelekes/b&b in de regio is ook welkom :-)

    Liefs,
    Leentje loves light
    * Canon 5DmkIII + 5D mkII - 70-200 f/2.8 IS II L - 24-70 f/2.8 L - 85 f/1.8 - 50 f/1.2L -580EXII-mac-my website-my facebook page-my flickr*

  • #2
    Re: Cap Blanc & Gris Nez

    Ik huur meestal een huis af, gezelliger dan een hotel.
    Leuke plaatsen zijn het kasteel op het strand in Ambleteuse, de doorgang naar het strand nabij Boulogne sur Mer (Terlincthun), Wimereux.
    Cap Griz-Nez is een beetje saai en van de Cap Blanc-Nez blijft er eigenlijk niet veel meer over sinds de bunkers (mooie tags) niet meer bereikbaar zijn.

    Ik ga daar ieder jaar voor een week + daguitsappen bij mooi weer (is maar een uur rijden voor mij)
    Marc Doigny | Portretfotografie

    Comment


    • #3
      Re: Cap Blanc & Gris Nez

      Als u het niet erg vind dat het ook nog een beetje romantisch is (qua huisjes en sfeer en
      zo) dan vind ik Wimereux heel geschikt voor een shoot.

      Comment


      • #4
        Re: Cap Blanc & Gris Nez

        Inderdaad,

        Wimereux is een heel mooie locatie en zeker de moeite om een weekendje door te brengen.

        Kris,
        Canon 40D - 24-105L - 100-400L -Sigma 18-50 - Speedlite 430EX II

        Comment


        • #5
          Re: Cap Blanc & Gris Nez

          Het dorpje 'Audresselles' en het bijhorende strand is een aanrader. Héél mooi !!!
          Het ligt op pakweg 10 minuten rijden van Wimereux.

          Comment


          • #6
            Re: Cap Blanc & Gris Nez

            Oorspronkelijk geplaatst door LittleLeentje Bekijk bericht
            Hey,

            In april/mei wil ik een zot gekke vrij werk shoot gaan doen met 2 pro modellen, muah, styling én nog een collega/vriend fotograaf van me aan de magnifieke kusten van Cap Blanc & Gris Nez.
            succes; maar inderdaad...hier een huis.
            tis voorseizoen, dus de prijzen vallen dan nog mee.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment

            Working...
            X