Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony SLT 77

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sony SLT 77

    zaterdag mijn Sony SLT 77 met de 16-50 2.8 kitlens afgehaald bij de konijn.
    Ik ben na 'n paar dagen super, super content.
    Wat een verschil met mijn alfa 380 !!!

  • #2
    Re: Sony SLT 77

    Succes ermee . Ik ben benieuwd hoe die 16-50/f2.8 presteert, als je daar iets over kan zeggen ?
    Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
    Mijn bird foto's en urbex foto's

    Comment


    • #3
      Re: Sony SLT 77

      zonder daarover op te scheppen,... gewoon fantastich.
      Ik had niet verwacht dat dit zo een groot verschil ging zijn van kwaliteit met mijn 18-200 lensje van Sigma.

      Comment


      • #4
        Re: Sony SLT 77

        Oorspronkelijk geplaatst door roadking Bekijk bericht
        Ik had niet verwacht dat dit zo een groot verschil ging zijn van kwaliteit met mijn 18-200 lensje van Sigma.
        Ok, dit heb ik niet gehoord

        Veel plezier ermee!

        Comment


        • #5
          Re: Sony SLT 77

          Veel plezier ermee !

          Dat dit zowel tov een a380 als Sigma 18-200 een redelijk verschil is, dat wil ik best geloven hoor .
          "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

          Comment


          • #6
            Re: Sony SLT 77

            Donderdag de alpha 77 met lens 16 - 50 /2.8 SSM gekocht, maar nog geen tijd gehad om een foto te nemen. Nog maar pas de batterij opgeladen.

            Comment


            • #7
              Re: Sony SLT 77

              Heb hem gister even in de hand gehad...
              Wat een toestel zeg!
              WillemClassensDesign: Mijn website
              Body: Sony Alpha 200; Lenzen: Tamron 28-75 F/2.8; Sony 18-70mm; Sony 75-300mm Macro
              Flitsers:HVL-F42AM;

              Comment


              • #8
                Re: Sony SLT 77

                Kan je aangeven welke ISO waarden nog bruikbaar zijn voor afdruk op A4 en A3 formaat?
                Voor fotoworkshops. fotocursussen en fotoweken: www.annohuidekoper.nl

                Comment


                • #9
                  Re: Sony SLT 77

                  Oorspronkelijk geplaatst door annoh Bekijk bericht
                  Kan je aangeven welke ISO waarden nog bruikbaar zijn voor afdruk op A4 en A3 formaat?
                  Het lijkt mij bijzonder (lees: te) vroeg om daarover een oordeel te vellen. Zeker als Sony bijvoorbeeld nog met een firmware-update zou komen.

                  Trouwens, er was al een topic over de A77...

                  A propos, heeft er iemand dit (KLIK) al gelezen ? Het schept een erg verontrustend beeld over RAW bij de A77. Doet me denken aan de "cooked" RAW-bestanden van de A700 waarover ik vroeger wel eens iets las.
                  Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Sony SLT 77

                    Ik zou zelf niet gauw een camera aanschaffen zonder te weten hoe de sensor presteert op gebieden als dynamisch bereik en ruis.
                    Voor fotoworkshops. fotocursussen en fotoweken: www.annohuidekoper.nl

                    Comment


                    • #11
                      Re: Sony SLT 77

                      Daarom dat ik de Alphakat uit de Sonyboom kijk, en wacht op een eventuele firmware-update. Pas daarna zal ik kijken of de A77 toch beantwoordt aan mijn eisen.

                      Wat je vroeg kan afhangen van mens tot mens. Ik heb zo ten tijde van de A550 zowel opmerkingen gelezen als "ISO 1600 is héél goed, er is niet veel ruis" als "ISO 1600 bevat toch nog wat ruis". Beide van mensen die de camera hadden. Bij mijn A350 zou ik zo ISO 1600 zeker niet gebruiken, terwijl er mensen zijn die dat weer prima bruikbaar vinden...
                      Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Sony SLT 77

                        Oorspronkelijk geplaatst door annoh Bekijk bericht
                        Ik zou zelf niet gauw een camera aanschaffen zonder te weten hoe de sensor presteert op gebieden als dynamisch bereik en ruis.
                        Dynamisch bereik is behoorlijk, hier wat resultaten vergeleken met 7D en D300s
                        Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
                        Mijn bird foto's en urbex foto's

                        Comment


                        • #13
                          Re: Sony SLT 77

                          Ben eens benieuwd, ik zelf heb ook de A380 en de A77 kom ook nog in mijn bezit maar het zal ten vroegste maar januari zijn aangezien ik binnen maand en half een maandje op reis ga. Ik kijk er zeker naar uit Zowel het reisje als de A77
                          Sony α77 -Sony 50mm F1.4- Sony 18-200mm F3.5-6.3 DT - Sony 70-300G SSM- Sony 16-50mm F2.8 SSM ,Tamron 28-75mm f/2.8 XR Di LD ASP IF-Tamron SP AF 90MM F/2.8 Di Macro -Sony HVL-F42AM Manfrotto 055cxpro4 + ballhoofd

                          Comment

                          Working...
                          X