Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ha-ka-ra

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ha-ka-ra


  • #2
    Re: ha-ka-ra

    Titel èn beeld : hoe kom je eraan ? Ik weet alleen da'k het mooi vind, al weet ik aan geen kanten wat het is. Een ijspuwende vis of zoiets
    "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

    Comment


    • #3
      Re: ha-ka-ra

      zeer mooi hoor, knap gedaan,

      gr Luc
      http://luc-danneels.be/

      Comment


      • #4
        Re: ha-ka-ra

        Wervelend, bedwelmend en een forse uitdaging voor de kijker, want er is zoveel mogelijk.
        Laat me maar een sticky opsteken.

        Comment


        • #5
          Re: ha-ka-ra

          Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
          Wervelend, bedwelmend en een forse uitdaging voor de kijker, want er is zoveel mogelijk.
          Laat me maar een sticky opsteken.
          Die laatste zin vind ik 'hartstikke' leuk...
          Twijfelde zelf of ik deze wel zou plaatsen omdat het onderwerp (...op straat...) helemaal niet meer te herkennen is.
          Ben geweldig met mijn camera te keer gegaan tijdens de opname ... Vandaar.
          Ik vond de kleuren, de schakeringen en de uitdaging van het 'ontdekken' te groot om het niet te wagen.
          Lijkt natuurlijk meer op een abstract schilderij... maar ja ik schilder graag...
          Bedankt voor jullie commentaren en het al dan niet of wel leuk vinden. Excuses wanneer het stoort...
          Ben even gek bezig.. Ligt aan mijn leeftijd...
          Groet.
          Gil

          Comment


          • #6
            Re: ha-ka-ra

            ga vooral door met gek bezig zijn, ik vind deze super!

            Comment


            • #7
              Re: ha-ka-ra

              'k Vind de foto prachtig behalve het grote witte vlak onderaan.
              Dit stoort voor mij omdat er geen detail in zit en dit in fel contrast met de mooie figuren en kleuren erboven.
              Sorry dit is mijn gedacht en zoals ik hier boven lees zijn er vele anderen met een ander gedacht en gelukkig maar
              Groetjes Vicky

              Comment


              • #8
                Re: ha-ka-ra

                kan het wel smaken
                maar wat moniq aanhaalt onderaan de witte vlek twijfel er ook een beetje over

                ('k zie er precies verkeerslichten, een wit gebouw, een arm in
                groetjes Ingrid

                Comment


                • #9
                  Re: ha-ka-ra

                  Oorspronkelijk geplaatst door Vicky Bekijk bericht
                  'k Vind de foto prachtig behalve het grote witte vlak onderaan.
                  Dit stoort voor mij omdat er geen detail in zit en dit in fel contrast met de mooie figuren en kleuren erboven.
                  Sorry dit is mijn gedacht en zoals ik hier boven lees zijn er vele anderen met een ander gedacht en gelukkig maar
                  Vicky...ik heb de foto ook kleiner gemaakt met een klein beetje wit...
                  Geeft een heel ander effect.
                  Dus een ander beeld en ook, voor mij, aangenaam om te bekijken.
                  Dank voor de commentaren.
                  Gil

                  Comment

                  Working...
                  X