Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Europalia Brasil

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Europalia Brasil

    Last edited by Zappa; 22 oktober 2011, 16:30.

  • #2
    Re: Europalia Brasil

    Eigenaardige foto waar ik eerlijk gezegd "noch kop noch staart" aan krijg, maar toch een meesterwerkje is in mijn ogen.


    Grtz, RF
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: Europalia Brasil

      Voor mij ook een hele mooie foto. Diepte en mysterie, het lijkt science fiction.
      Met vriendelijke groeten,
      Bernus

      Comment


      • #4
        Re: Europalia Brasil

        Ben een paar keer komen kijken. Intrigerend. Maar ik ben te dom om te achterhalen wat
        het is, en te nieuwsgierig om te zwijgen.

        Comment


        • #5
          Re: Europalia Brasil

          Toch een beetje licht op dit mysterie werpen: je ziet de binnenkant van een gebouw dat voor de gelegenheid bekleed werd met doeken, ik heb ahw de coulissen opgezocht en een shot naar boven genomen.
          Het is dus een plafond, maar anders...

          Comment


          • #6
            Re: Europalia Brasil

            Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk bericht
            Toch een beetje licht op dit mysterie werpen: je ziet de binnenkant van een gebouw dat voor de gelegenheid bekleed werd met doeken, ik heb ahw de coulissen opgezocht en een shot naar boven genomen.
            Het is dus een plafond, maar anders...
            Bedankt voor de toelichting.
            Ik had eerst gedacht aan een lange smalle gang achter de coulissen, maar dan klopte er ergens iets niet.
            Met het weinige licht heb je hier toch iets heel mooi's geschoten.


            Grtz, RF
            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment

            Working...
            X