Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Langs de Demer

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Langs de Demer

    Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij......
    Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!

  • #2
    Re: Langs de Demer

    Mooie foto maar er lijkt iets verkeerd gelopen te zijn bij de verkleining van de foto, vooral te zien in de lucht.
    vriendelijke groeten, Kurt
    Mijn foto's
    Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

    Comment


    • #3
      Re: Langs de Demer

      Oei! Nu zit ik wel met een probleempje... want ik zie eigelijk niet zo goed wat je bedoeld..
      Kan je eens nader verklaren, en eventueel een mogelijke oplossing aanbieden?
      Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij......
      Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!

      Comment


      • #4
        Re: Langs de Demer

        Goed gelet op invoerende lijnen en mooi van sfeer Was het onmogelijk de Demer in je opname te betrekken ? De titel verwijst er wel naar. Ik merk niets verkeerd in de lucht en ben dus ook nieuwsgierig naar de verklaring !
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Langs de Demer

          De Demer erbij betrekken was praktisch onmogelijk. Er is een redelijk groot bekken langs op de plaats waar we aan het wandelen waren en de rivier zit op die plaats schat ik toch een 4 meter onder het wandelpad... redelijk moeilijk dus om ze erbij te betrekken dus.... Verder afdalen in het bekken zou het landschap lelijk maken en was ook redelijk gevaarlijk.

          De titel is dan ook LANGS de Demer he ;-)
          Nee, ik snap wat je bedoeld en misschien had ik een andere titel moeten verzinnen, maar ik kon op niks anders komen (en dat is nog steeds zo)
          Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij......
          Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!

          Comment


          • #6
            Re: Langs de Demer

            Mooi vastgelegd....misschien wat te veel lucht....ik zou persoonlijk een deel van de lucht wegsnijden tot juist boven die wolkenlijn re.
            Gr Pascale
            Eerlijkheid duurt het langst!!
            Mijn website: http://www.degrafon.be/

            Comment

            Working...
            X