Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Service Panasonic

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Service Panasonic

    Ik ben heel ontevreden over de service bij Panasonic en zou deze mensen eens graag hierover inlichten .
    Helaas ken ik hiervoor niet de juiste personen waarnaar ik moet bellen of mailen .
    Via hun website hier in België of Nederland schijnt niet te lukken .
    Indien iemand van jullie mij aan de geschikte gegevens kan helpen ... Graag
    Groetjes
    Luc
    Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

  • #2
    Re: Service Panasonic

    Ik neem aan dat je deze pagina toch gezien hebt?
    Vind elektronica waar u naar zoekt bij Panasonic Nederland. Bezoek de website voor alle geboden producten en oplossingen.


    Anders via je fotoboer?
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: Service Panasonic

      Ik heb het intussen opgegeven om iemand te pakken te krijgen bij Panasonic .
      Had al 2 mails naar de Belgische site gestuurd om te vragen of ik nog aan een extension tube geraakte voor een FZ 38 en zij stuurde me naar de hersteldienst van Panasonic in Deinze . Daar een mail naartoe gestuurd en die antwoorden dan weer dat het niet bij hen te verkrijgen was maar wel bi panasonic zelf . Dan de mail doorgetuurd met opnieuw de vraag naar Panasonic Belgium ... nooit beantwoord geweest . Langs nederlandse site geprobeerd ... zij sturen de mail dan terug door naar de Belgische site .... weer geen antwoord . Je zou voor minder opgeven , toch ?
      Groetjes
      Luc
      Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

      Comment

      Working...
      X