Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stagedive The opposites @ rock ternat

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Stagedive The opposites @ rock ternat

    Vanuit het VIP podium kon ik deze shot maken, ik vond het wel iets hebben met die schim, en die handjes. Jullie mening ?

    Canon 5D Mark II - Lenzen : Canon 50mm F1.8 - Canon 85mm F1.8 - Canon 16/32 - F2.8 - canon 80/200 F2.8 IS
    flickr account

  • #2
    Re: Stagedive The opposites @ rock ternat

    Ik vind deze heel geslaagd!

    Die verschrikkelijke logo's, doe daar eens iets aan, want je verknoeit hiermee een knappe foto. Het is niet de eerste keer dat de opmerking gegeven wordt ...
    Fujifilm X-H1 - 16mm f/2.8 - 23mm f/2 - 35mm f/1.4 - 50mm f/2 - 90mm f/2 - 10-24mm f/4 - 18-55mm f/2,8-4 - 55-200mm f/3.5-4.8 - 18-135mm f/3,5-5,6
    Fujifilm X100V - Sony RX100M3

    Comment


    • #3
      Re: Stagedive The opposites @ rock ternat

      En het is niet de eerste keer dat die commentaar ook van de kaart word geveegd (over die logo´s )

      Het is nu eenmaal beetje mijn gewoonte, en zo herkennen ze mijn foto´s makkelijk, en zijn ze ook moeilijker zomaar ergens te gebruiken zonder mijn credits
      Canon 5D Mark II - Lenzen : Canon 50mm F1.8 - Canon 85mm F1.8 - Canon 16/32 - F2.8 - canon 80/200 F2.8 IS
      flickr account

      Comment


      • #4
        Re: Stagedive The opposites @ rock ternat

        Weer een knappe vind ik, alles er mooi en duidelijk wat er op zou moeten!

        Off Topic
        Nogmaals die zever discussie over die logo's/handtekeningen die is al zoveel gevoerd dat het een
        beetje vervelend word. Als iemand dat wil doen, laat het hem dan toch doen... Wil jij het niet doen
        of vind je het er niet uitzien dan doe je het gewoon niet. Trouwens net als op de vorige foto vind ik
        beide logo's wel goed uit komen en zeker niet storen. Hoort er gewoon bij en vooral bij event foto's.

        Het zijn dan toch ook de foto's die beoordeeld worden dacht ik en niet de logo's

        Life Isn't About Finding Yourself... Life Is About Creating Yourself...
        Canon Stuff, 5DII & 40D met het nodige glaswerk, filters en knipperlichten...

        Comment


        • #5
          Re: Stagedive The opposites @ rock ternat

          hehe bedankt

          Ik vind ook dat het bij "event foto´s" meer van zelfsprekend is, maar dat is altijd mijn gewoonte geweest, dus mij stoort het niet.

          Ik kan echter wel begrijpen dat sommige dit minder mooi, of storend vinden, maar probeer er dan rond te zien, het gaat voor mij meer om wat er op de foto te zien is, en voor speciale publicaties zal ik die wel zonder logo´s plaatsen
          Canon 5D Mark II - Lenzen : Canon 50mm F1.8 - Canon 85mm F1.8 - Canon 16/32 - F2.8 - canon 80/200 F2.8 IS
          flickr account

          Comment


          • #6
            Re: Stagedive The opposites @ rock ternat

            Heel knappe, sfeervolle foto!
            Je vorige post trouwens ook!

            PS: Laat die logo's maar staan!
            Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

            Comment


            • #7
              Re: Stagedive The opposites @ rock ternat

              Als gedragen door de rock 'n roll en dat is mooi. (Over die logo's wil ik het niet meer
              hebben, dat is jouw keuze.)

              Comment


              • #8
                Re: Stagedive The opposites @ rock ternat

                Knappe opname
                Mijn YouTube kanaal || Fotografische uitstapjes in België? Een overzicht per provincie vind je hier.

                Comment

                Working...
                X