Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe camera

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwe camera

    Dag

    Ik ben op sinds een tijdje op zoek naar een nieuwe camera. Mijn vroegere camera heeft het in de grote vakantie begeven en daarom zoek ik nu een nieuwe.
    Ik dacht aan een Canon, maar wou nog aan jullie eens vragen wat voor mij het beste zou zijn.
    Ik dacht aan een Canon 550D, ik weet niet wat jullie daarvan vinden, maar ik zoek een camera die veel functies aanbied en met wat randapparatuur aan de slag kan gaan (bv. remote controller).
    Ik ben al een goede 3-4 jaar bezig met fotografie en heb al ervaring met reflexcamera's.
    Ik maak vooral foto's van stillevens, maar gebruik hem ook vaak om op feesten (familie, vrienden, …) foto's te maken, het gaat daarbij vooral om donkere omgevingen.

    Als je wil weten in wat ik in staat ben, moet je maar eens naar mijn blog surfen, daar vind je verscheidene foto's van mij.

    Alvast bedankt
    Website[/CENTER]

  • #2
    Re: Nieuwe camera

    Oorspronkelijk geplaatst door photographyfreak Bekijk bericht
    Dag

    Ik ben op sinds een tijdje op zoek naar een nieuwe camera. Mijn vroegere camera heeft het in de grote vakantie begeven en daarom zoek ik nu een nieuwe.
    Ik dacht aan een Canon, maar wou nog aan jullie eens vragen wat voor mij het beste zou zijn.
    Ik dacht aan een Canon 550D..........

    Alvast bedankt
    en je Nikkorlenzen dan..?
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Nieuwe camera

      Die verkoop ik op 2dehands.be, 1 is al verkocht en de andere bijna
      Website[/CENTER]

      Comment


      • #4
        Re: Nieuwe camera

        Ik zag net op de website van Mac in deinze dat er daar een 600D te koop staat met een EF 18-135mm IS lens voor een kleine €700, maar ook dat er een 550D te koop staat met een EF-S 18-135mm lens voor €900.
        Waarom zo een groot prijsverschil? Ik dacht dat de 600D duurder was…
        Website[/CENTER]

        Comment


        • #5
          Re: Nieuwe camera

          Maar wat is er gebeurd met Nikon? Hoezo nu opeens Canon?
          Beetje zonde van de lenzen zou ik zeggen?

          De 550D zie ik voor €750 op tweakers staan.
          De 600D voor €800 (die €700 is een redelijk koopje)
          Nikon D90; Nikon AF-S DX 18-105mm f/3.5-5.6G ED VR; Nikon AF-S 50mm f/1.8;

          Comment


          • #6
            Re: Nieuwe camera

            Ik vind de gebruiksvriendelijkheid van Canon beter dan die van Nikon.
            Dat is natuurlijk zeer subjectief, maar aangezien mijn lenzen toch niet van de beste waren dacht ik er aan om over te stappen naar Canon…
            Website[/CENTER]

            Comment


            • #7
              Re: Nieuwe camera

              Oorspronkelijk geplaatst door photographyfreak Bekijk bericht
              Ik vind de gebruiksvriendelijkheid van Canon beter dan die van Nikon.
              Dat is natuurlijk zeer subjectief, maar aangezien mijn lenzen toch niet van de beste waren dacht ik er aan om over te stappen naar Canon…
              .......zeer verstandige beslissing !
              Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
              Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

              Comment

              Working...
              X