Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

uitzicht vanaf de rots in Ronda, pano

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • uitzicht vanaf de rots in Ronda, pano




    Link naar de grotere versie

    Pano Ronda,grotere versie
    Last edited by Vicky; 11 oktober 2011, 18:21.
    Groetjes Vicky

  • #2
    Re: uitzicht vanaf de rots in Ronda, pano

    Ziet er fraai uit, mooi contrasten en detail. Het huisje links is wellicht net wat aan de krappe kant gekaderd.

    Met zoveel detail in de foto is een grotere versie wel fijner om te bekijken overigens, daarbij heeft deze foto dat ook wel verdient vind ik
    WEBSITE | WORKSHOPS | FACEBOOK

    Comment


    • #3
      Re: uitzicht vanaf de rots in Ronda, pano

      Oorspronkelijk geplaatst door Rapid Bekijk bericht
      Ziet er fraai uit, mooi contrasten en detail. Het huisje links is wellicht net wat aan de krappe kant gekaderd.

      Met zoveel detail in de foto is een grotere versie wel fijner om te bekijken overigens, daarbij heeft deze foto dat ook wel verdient vind ik
      Bedankt en 'k heb er onder de link een grotere versie bij gezet
      Groetjes Vicky

      Comment


      • #4
        Re: uitzicht vanaf de rots in Ronda, pano

        Jij ook bedankt

        En idd, ik denk dat de foto mooier uitkomt met meer ruimte links (of heb je hier bewust iets weggelaten?), plus evt. nét een extra randje ruimte voor die bergen in de achtergrond rechts.
        WEBSITE | WORKSHOPS | FACEBOOK

        Comment


        • #5
          Re: uitzicht vanaf de rots in Ronda, pano

          sorry, vind deze niet geslaagd,te rommelig.
          geen aandachtspunt dat eruit springt.
          spijtig,vind uw opnamen anders wel prima.
          groetjes
          leo.m.

          Comment


          • #6
            Re: uitzicht vanaf de rots in Ronda, pano

            Oorspronkelijk geplaatst door leomertens Bekijk bericht
            sorry, vind deze niet geslaagd,te rommelig.
            geen aandachtspunt dat eruit springt.
            spijtig,vind uw opnamen anders wel prima.
            groetjes
            Ik vrees dat de ogen van de Koningin van Showcase beginnen na te laten. Zelfs de grote versie heeft gebrek aan scherpte.
            Vriendelijke groet,

            Jos

            Comment


            • #7
              Re: uitzicht vanaf de rots in Ronda, pano

              Het beeld doet mij onwillekeurig denken aan een oude landkaart
              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

              Comment


              • #8
                Re: uitzicht vanaf de rots in Ronda, pano

                Vind hem toch wel mooi hoor, kleuren doen idd een beetje sepia aan, knap.
                Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                MIJN WEBSITE

                Comment


                • #9
                  Re: uitzicht vanaf de rots in Ronda, pano

                  Ben hier fan van en pas het regelmatig zelf toe Het tonen op een scherm is echter niet simpel wegens plaatsgebrek/grootte.

                  Mooie foto, maar op zich wel druk door vele compartimenten en details.

                  Comment


                  • #10
                    Re: uitzicht vanaf de rots in Ronda, pano

                    Vicky, neem het niet persoonlijk op, maar je weet dat ik steeds rechtuit mijn gedacht zeg he ?

                    Dit is een prachtig landschap (ben er zelf al verschillende keren geweest), maar dit is helemaal niet te zien op deze foto.

                    We zijn inderdaad veel beter van je gewend.

                    Net als bij de vorige van deze plaats, had je de keuze van een foto te nemen bij slecht licht, of er geen te nemen. Je hebt voor het eerste gekozen, en dit is mooi voor in het familieplakboek als herinnering, maar niet voor showcase.

                    Er zit geen diepte in de foto, het licht is heel hard en ziet er daardoor vlak en chaotisch uit, de pano is wel goed uitgevoerd, maar loopt volgens mij scheef naar boven naar de rechterkant.

                    Je hebt ongetwijfeld een mooie reis achter de rug, en je wil ons tonen wat je gezien hebt, maar dit kan beter...

                    Ik kijk al uit naar de volgende, maar wees vooral kritisch en selectief voor jezelf...
                    www.damafoto.be
                    Facebook Damafoto

                    Comment


                    • #11
                      Re: uitzicht vanaf de rots in Ronda, pano

                      Ik ben geen pano-fan. Dikwijls vind ik het persoonlijk een kijken naar een toepassing van een techniek, dan dat het gebodene overtuigd. Ik vind het knapper dat de wijdsheid van een landschap, een stadbeeld of wat dan ook, dat het weergegeven kan worden in een standaard fotoformaat.

                      Maar...

                      Hier vind ik het gebodene wel vrij goed. Het is een beeld waar je "in" wil kijken. En het is zeker interessant genoeg. Ook een zeer mooi kleurenpallet.

                      Het gebrek aan scherpte en diepte is wel wat spelbreker. Er mocht misschien ook wat meer lucht aan te pas komen, omdat je het afgeknepen gevoel niet zou hebben.

                      Ik zou deze foto toch nog eens door de processormolen draaien.
                      www.brunodyserinck.be
                      https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

                      Comment


                      • #12
                        Re: uitzicht vanaf de rots in Ronda, pano

                        Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
                        ........ Er mocht misschien ook wat meer lucht aan te pas komen, omdat je het afgeknepen gevoel niet zou hebben.
                        zelfde gevoel hier ook voor de onderkant.
                        vind dit nl geen pano, maar een opname als pano weergegeven.
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                        Comment


                        • #13
                          Re: uitzicht vanaf de rots in Ronda, pano

                          iedereen bedankt voor de opmerkingen en het geven van jullie mening.
                          'k Zal er rekening mee houden
                          Groetjes Vicky

                          Comment

                          Working...
                          X