Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Portretfoto Channel Zero

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Portretfoto Channel Zero

    Hallo

    Nu vrijdag moet ik een portretfoto maken van de zanger van Channel Zero tijdens een interview. Nu is dit in feite mijn eerste portretfoto-ervaring omdat ik altijd enkel concertfotografie doe. Dus nu zou ik graag wat handige tips en trucs van jullie horen om dit moment zeker zo goed mogelijk vast te leggen? vb welke brandpuntafstand etc...?

    Hendrik

  • #2
    Re: Portretfoto Channel Zero

    Alvorens je hoofds over de technische zaken te breken, zou ik me eerst eens afvragen: hoe wil ik hem vastleggen. Wat is bekend over hem, hoe zie jij hem enz.. Vaak rolt daar dan het technische verhaal zo uit.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: Portretfoto Channel Zero

      Franky is daar wel chill in en zal zelf wel één of andere pose en smoel uit zijn mouw schudden. meestal steekt em z'n hand naar de lens uit waardoor die wazig wordt... laat hem dat maar doen en werk met een groothoek.

      Ik zou hem van iets hoger dan hemzelf fotograferen zodat hij door zijn lang haar omhoog kijkt in de lens.

      allé, 't zijn maar tips. Ik ga ze normaal binnen een paar weken voor de zoveelste keer fotograferen en hoop de mogelijkheid te hebben om een paar portretjes te maken...
      WWW.JOPIX.BE
      Just one click away...

      Comment

      Working...
      X