Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Electrogigant

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Electrogigant

    Er stond vannacht om 1uur een Canon 7D voor een belachlijke lage prijs op Marktplaats, zo gezegd 1 week oud met alles erbij voor 695€ (nieuwprijs konijn is 1309€). Ik gemaild dat de prijs oke is, vooral om te weten wat de reactie zou zijn.
    Vanmorgen was de advertentie weg maar stond er een andere gelijkaardige advertentie daar ook maar op gereageerd en even later was die ook weer weg.
    Nu kreeg vanavond mails met deze link van Electrogigant nooit van gehoord en de nieuwprijs van de Canon 7D voor maar 749€. Mijn vraag kent iemand die site en is die te vertouwen?
    Persoonlijk denk ik
    Last edited by MartinB; 9 oktober 2011, 11:13.
    Fujifilm en het nodige bijbehorend glas

  • #2
    Re: Elctrogigant

    nergens een handelsnummer of btw-nummer te vinden dus vind ik al niet normaal

    ook nergens terug te vinden hoe je moet betalen of hun rekeningnr, is ook vrij abnormaal

    dus ik denk
    Website: http://www.svisimaging.be

    Comment


    • #3
      Re: Elctrogigant

      Doe geen moeite.
      Een online winkel zonder contactgegevens (enkel e-mail en tel.)

      Als je er toch tijd wil insteken, vraag eens of je mag komen afhalen en contant betalen.

      Veel plezier ermee
      Sony Alpha77 + flits HS5600 + Sony 18-55 + sigma 24-70 EX + sony 70 -300G + Sigma 10-20 EX + Minolta 50 mm, Canon PowerShot A2000 IS, Nikon Coolscan V

      Comment


      • #4
        Re: Elctrogigant

        Aanbiedingen gelden zolang de voorraad strekt. OP = OP
        Helaas zal het OP zijn wanneer je geld is aangekomen.

        Comment


        • #5
          Re: Elctrogigant

          Uitterst betrouwbaaar: gegarandeerd geen camera en geen geld. Dat is toch betrouwbarder als websites die iets verkeerds leveren
          Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

          Comment


          • #6
            Re: Elctrogigant

            Zo zijn er verschillende site's en verkopers....

            Als het te mooi is om waar te zijn .......
            D800 en een goed glasservies

            Comment


            • #7
              Re: Elctrogigant

              Hoi,
              Oorspronkelijk geplaatst door Jozef68 Bekijk bericht
              ....
              Als het te mooi is om waar te zijn .......
              Mag dat laatste in het groot en dikgedrukt.
              ...goed zo...
              In alle waarschijnlijkheid gewoon oplichters!
              Leveren ze ook een leuk typetje Porsche 911 voor de prijs van een VW Golf GTI??

              Gewoon blijven vermelden, die oplichters.
              Hoe meer men er over schrijft, hoe meer mensen gewaarschuwd worden.
              Des te minder slachtoffers zullen er vallen.

              Groet.
              Adrie

              Comment


              • #8
                Re: Elctrogigant

                Een beetje voorzichtig zijn met beschuldigingen zou niet ongepast zijn, voorlopig gaat het om mogelijke of eventueel vermoedelijke bedriegers,
                er zijn vooralsnog geen feiten die het vermoeden bevestigen. Het enige vergrijp dat ik derhalve kan zien is het ongefundeerd beschuldigen
                van een partij die zich niet kan verdedigen. Een publieke lynching, wellicht (mede) door mensen die zelf als eerste op hun rechten staan.
                Beschamend

                Comment


                • #9
                  Re: Electrogigant

                  Registrar: DIRECTI INTERNET SOLUTIONS PVT. LTD. D/B/A PUBLICDOMAINREGISTRY.COM
                  Whois Server: whois.PublicDomainRegistry.com
                  Referral URL: http://www.PublicDomainRegistry.com
                  Status: clientTransferProhibited

                  Expiration Date: 2012-10-03
                  Creation Date: 2011-10-03
                  Last Update Date: 2011-10-03

                  Ze bestaan dus al een week... en hebben geen adres.. Mijn scam detector slaat alvast serieus uit...
                  bye, Maurice
                  https://on4bam.com/
                  Nikon D7500

                  Comment


                  • #10
                    Re: Elctrogigant

                    Ik had ook al eens op whois gekeken en kan u geen ongelijk geven wantrouwig te zijn,
                    dat ben ik zelf ook, maar zoals al gesteld wel met het nodige voorbehoud
                    De suggestie van Satpet is een goeie, zo komen we mogelijk dichter bij de waarheid.
                    Last edited by Zahra; 10 oktober 2011, 15:55.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Elctrogigant

                      Oorspronkelijk geplaatst door Zahra Bekijk bericht
                      De suggestie van Satpet is een goeie, zo komen we mogelijk dichter bij de waarheid.
                      Ik denk dat de waarheid zal zijn dat deze "winkel" binnen 4-6 weken van de aardbol zal verdwenen zijn. Er zal een andere website met ongeveer dezelfde layout en voorwaarden te vinden zijn die ook pas werd geregistreerd en die...... ga terug naar de eerste zin...

                      Wat ophalen betreft, dat zal niet gaan omdat ze "geen echte winkel" hebben...

                      Je kan altijd eens vragen of deze winkel betrouwbaar is op opgelichtopinternet
                      bye, Maurice
                      https://on4bam.com/
                      Nikon D7500

                      Comment


                      • #12
                        Re: Elctrogigant

                        Oorspronkelijk geplaatst door Zahra Bekijk bericht
                        Een beetje voorzichtig zijn met beschuldigingen zou niet ongepast zijn, voorlopig gaat het om mogelijke of eventueel vermoedelijke bedriegers,
                        er zijn vooralsnog geen feiten die het vermoeden bevestigen. Het enige vergrijp dat ik derhalve kan zien is het ongefundeerd beschuldigen
                        van een partij die zich niet kan verdedigen. Een publieke lynching, wellicht (mede) door mensen die zelf als eerste op hun rechten staan.
                        Beschamend
                        Niet zo beschamend toch... linkje Het ligt er vingerdik op dat het om oplichting gaat. Pas geregistreerd, VEEL te lage prijzen, geen contactgegevens, geen kamer van koophandel nummer op de site.
                        bye, Maurice
                        https://on4bam.com/
                        Nikon D7500

                        Comment


                        • #13
                          Re: Electrogigant

                          Topic verplaatst naar geschikter onderdeel ( gaat niet over specificaties van een camera )

                          Onderaan de pagina van Electrogigant staat er een telefoonnummer ( Tel: +31 (0) 84-0039442 ) je kan altijd proberen er eens naar te bellen oor meer info
                          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                          Comment

                          Working...
                          X