Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vlaanderen vakantieland

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vlaanderen vakantieland

    Vandaag werden door de VRTopnames gemaakt voor het programma "Vlaanderen vakantieland". Onderwerp Genk met onderandere een korte reportage over het Nationaal Park Hoge Kempen. Je kan daar verschillende wandelingen maken met verschillende thema's. Mijn echtgenote, die daar als vrijwilliger gidst werd gevraagd om mee te werken aan de opname. Hierbij een korte fotoimpressie van de opnames. Het weer werkte echter spijtig genoeg niet mee en ik moest ook altijd op afstand blijven om de mensen niet te storen.

    Even bespreken met de productie


    Een geluidstechnicus die dadelijk met zijn handen in mijn eega's t-shirt zat te graaien


    En we zijn op pad. Eerst een shot langs achter,


    vervolgens langs voor met gelegenheidspubliek actrice Annick Segal en haar dochter


    Wat uitleg over de bosbes


    met als toetje een toastje met bosbessenconfituur


    De jeneverbes was volgend onderwerp


    en daarbij hoorde een lekker likeurtje met jeneverbes en kruiden extracten.


    Toen werd het weer zo slecht dat er besloten werd te stoppen met opnames.
    Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

  • #2
    Re: Vlaanderen vakantieland

    Mensen van Vlaanderen Vakantieland op bezoek. Een beetje drukte en veel koude kak. Dat
    is goed in beeld gezet. Qua verhaal had het wel iets spannender gemogen. Nu lijkt het op
    een aflevering van... heu: Vlaanderen Vakantieland.

    Comment


    • #3
      Re: Vlaanderen vakantieland

      Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
      Mensen van Vlaanderen Vakantieland op bezoek. Een beetje drukte en veel koude kak. Dat
      is goed in beeld gezet. Qua verhaal had het wel iets spannender gemogen. Nu lijkt het op
      een aflevering van... heu: Vlaanderen Vakantieland.
      Bedankt voor je reactie, doudeke.
      Verhaaltjes vertellen of schrijven is net iets te veel gevraagd. Ik heb de fantasie van een uitgewrongen dweil, al van in mijn jeugd. Opstellen schrijven was nog erger dan een lijfstraf.
      Mvg.
      Robert
      Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

      Comment


      • #4
        Re: Vlaanderen vakantieland

        Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
        Opstellen schrijven was nog erger dan een lijfstraf.
        Opstellen! Bah! Zwijg me ervan. Het ergste wat een mens kon overkomen. Ik word er
        nog misselijk van. Doodziek. Hoewel ik in een handomdraai en met plezier een aantal
        pagina's vol kalkte. Dat was het mooie er aan.
        Dat het me zo gemakkelijk afging, zo vanzelfsprekend.
        Maar meneer de leraar vond het telkens nodig, en had de zeer ongezonde gewoonte,
        om mijn opstellen luidop voor te lezen in de klas. Die verwijtende blikken dan van de
        kinderen in mijn richting. Dat gespot. Nu noemen ze het pesten. Het was zo erg dat
        ik me ging schamen voor mijn schrijfsels, (waar misschien ook wel alle reden toe was).
        En wat de leraar, met een hand op mijn schouder, waarderend zei. Toen wist ik dat ik
        nooit schrijver zou worden.

        Comment

        Working...
        X