Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotograaf gezocht voor sportwedstrijd

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotograaf gezocht voor sportwedstrijd

    Onze club "Kings Lacrosse Antwerpen" is op zoek naar een fotograaf die onze komende thuiswedstrijd wil komen fotograferen. Alhoewel ikzelf fotografeer, heb ik tijdens de wedstrijd geen tijd om achter de camera te staan, omdat ik ervoor sta, op het veld.

    Onze eerstkomende thuiswedstrijd gaat door op zaterdag 15 oktober 2011 om 15.00 uur. De locatie is "Sportcentrum Groenendaal"; Ullenhofstraat 5; 2170 MERKSEM.

    De foto's zijn bedoeld als promotie van ons team en sport om het beter kenbaar en herkenbaar te maken in Antwerpen.

    Wie kan ons helpen?

  • #2
    Re: Fotograaf gezocht voor sportwedstrijd

    Oorspronkelijk geplaatst door Ragabash Bekijk bericht
    Onze club "Kings Lacrosse Antwerpen" is op zoek naar een fotograaf die onze komende thuiswedstrijd wil komen fotograferen. Alhoewel ikzelf fotografeer, heb ik tijdens de wedstrijd geen tijd om achter de camera te staan, omdat ik ervoor sta, op het veld.

    Onze eerstkomende thuiswedstrijd gaat door op zaterdag 15 oktober 2011 om 15.00 uur. De locatie is "Sportcentrum Groenendaal"; Ullenhofstraat 5; 2170 MERKSEM.

    De foto's zijn bedoeld als promotie van ons team en sport om het beter kenbaar en herkenbaar te maken in Antwerpen.

    Wie kan ons helpen?
    Om welke sport gaat het?
    Flickr

    Comment


    • #3
      Re: Fotograaf gezocht voor sportwedstrijd

      Ik vrees Lacrosse... In mijn ogen een nogal moeilijke sport om te doen (zeker als je het spelletje niet kent). Is af en toe te zien op eurosport 2 en espn america of hoe heet dat station nu weeral van het telenet sportpakket. Je kan ook een idee opdoen als je surft naar Fredmiranda.com en dan 't sportdeel van het forum.
      Je zal vooral snelle telelenzen nodig hebben vrees ik om het goed te doen als men actiefoto's wil.

      Comment


      • #4
        Re: Fotograaf gezocht voor sportwedstrijd

        idd ... een snelle telelens zal nodig zijn.
        Op hun site (http://kingslacrosse.be/) staat er een filmje.

        greetz



        Oorspronkelijk geplaatst door Basketfan Bekijk bericht
        Ik vrees Lacrosse... In mijn ogen een nogal moeilijke sport om te doen (zeker als je het spelletje niet kent). Is af en toe te zien op eurosport 2 en espn america of hoe heet dat station nu weeral van het telenet sportpakket. Je kan ook een idee opdoen als je surft naar Fredmiranda.com en dan 't sportdeel van het forum.
        Je zal vooral snelle telelenzen nodig hebben vrees ik om het goed te doen als men actiefoto's wil.

        Comment


        • #5
          Re: Fotograaf gezocht voor sportwedstrijd

          jammer dat het een eind rijden is!
          zou het wel es proberen
          nikon stuff

          Comment


          • #6
            Re: Fotograaf gezocht voor sportwedstrijd

            Ik wil beginnen met sportfotografie maar dit lijkt al direct hoog gegrepen, toch mag je altijd contact opnemen en we zien wel.
            'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

            Comment


            • #7
              Re: Fotograaf gezocht voor sportwedstrijd

              Ik heb de sport reeds vele malen gefotografeerd. Jullie kunnen het resultaat zien hier op mijn site: http://www.ragaphotos.be.
              Eveneens heb ik het geluk gehad om te mogen komen fotograferen op het WK Lacrosse vorig jaar in Manchester, UK.

              Comment

              Working...
              X