Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

B&H Newyork

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • B&H Newyork

    Wie heeft er ervaring foto B&H in Newyork, er is een met de lage dollar een enorm prijsverschil ontstaan bij bv aankoop lenzen, ik sta voor een 24/70 en 16/35 mm en een prime 85mm van Carl Zeiss Sony voor mijn alpha 850. Het prijsverschil is enorm, de vraag is hoe deze lenzen hier te krijgen zonder extra kosten. Alle tips zijn welkom, laten verzenden lijkt mij de slechtste optie.

    Voorbaat dank voor de feedback.

  • #2
    Re: B&H Newyork

    Oorspronkelijk geplaatst door josdevos Bekijk bericht
    Wie heeft er ervaring foto B&H in Newyork, er is een met de lage dollar een enorm prijsverschil ontstaan bij bv aankoop lenzen, ik sta voor een 24/70 en 16/35 mm en een prime 85mm van Carl Zeiss Sony voor mijn alpha 850. Het prijsverschil is enorm, de vraag is hoe deze lenzen hier te krijgen zonder extra kosten. Alle tips zijn welkom, laten verzenden lijkt mij de slechtste optie.

    Voorbaat dank voor de feedback.
    gewoon gaan halen... vergeet de andere opties...

    NY is een leuke stad...
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

    Comment


    • #3
      Re: B&H Newyork

      Dit klinkt als een gevalletje douane en belasting omzeilen... Dit soort lage prijzen willen we natuurlijk allemaal wel, alleen vervelend dat er eerst nog de benodigde taxen betaald moeten worden. Ik denk dat je alleen een goede mogelijkheid hebt door het zelf mee te nemen vanuit New York, of iemand anders zo gek zien te krijgen om het mee te nemen.
      Maar het blijft een gokspelletje met de douane....de ene keer win je en de andere keer zul je je verlies moeten nemen
      Veel Nikon met een snuifje Tamron en Sigma.

      Comment


      • #4
        Re: B&H Newyork

        B&H is een fantastische zaak. Al verschillende malen online gekocht en ook al ter plaatse geweest.
        Als je laat opsturen zal je niet ontsnappen aan de douanekosten en BTW. Je kan wel een idee krijgen van wat die zijn via de website - je kan ze zelf vooraf betalen.
        Alleen zal er dan een flink stuk van je verwachte besparing wegvallen.
        Zoals hierboven al gezegd kan je proberen om ze door iemand te laten meebrengen, maar dan weet je tenminste wat het je zal kosten als die persoon eruit gehaald wordt bij de douane.
        Houd er wel rekening mee dat je als je in de winkel koopt nog ca 8% lokale sales tax moet betalen. Die heb je niet als ze opgestuurd worden.
        Lightroom 6/CC Ontmaskerd: 450 blz. Lightroom
        Bestel het eBook of gedrukte boek nu via deze link.
        GRATIS eBook 'Tien Tips voor Betere Reisfoto's'. Meer info hier.

        Comment

        Working...
        X