Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sentin(ent)el Pass

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sentin(ent)el Pass

    uitzicht over Valley of the Ten Peaks vanop Sentinel Pass (door onze begeleidster foutievelijk uitgesproken als Sentinental Pass). Ik ben benieuwd naar jullie oordeel!


    Your first 10,000 photographs are your worst.Henri Cartier-Bresson

  • #2
    Re: Sentin(ent)el Pass

    Dag allen! Hoort deze niet thuis in Showcase?
    Your first 10,000 photographs are your worst.Henri Cartier-Bresson

    Comment


    • #3
      Re: Sentin(ent)el Pass

      Oorspronkelijk geplaatst door Caenwyr Bekijk bericht
      Dag allen! Hoort deze niet thuis in Showcase?
      Dat is je eigen beslissing he .

      Ik vind het in ieder geval een knappe plaat. Goede compositie die mooi samenwerkt met de (beperkt) aanwezige kleuren. Bijvoorbeeld de lijn gevormd door de rode rugzak, blauw meertje en de groene bomen erachter.

      Enig minpuntje vind ik de (bijna?) uitgebrande lucht links en de steen die vanonder afgekapt is. En na wat langer te kijken is er ook de indruk van een scheve horizon, maar dat is waarschijnlijk slechts schijn.

      Comment


      • #4
        Re: Sentin(ent)el Pass

        Oorspronkelijk geplaatst door mich_ Bekijk bericht
        Enig minpuntje vind ik de (bijna?) uitgebrande lucht links en de steen die vanonder afgekapt is. En na wat langer te kijken is er ook de indruk van een scheve horizon, maar dat is waarschijnlijk slechts schijn.
        Die indruk had ik dus zelf ook, maar het waterpasje dat onder mijn fototoestel hangt (zit vast aan mijn Gorillapod-statiefvoetje - ik moet dat er nog altijd eens afhalen om lekken te voorkomen!) vertelde duidelijk dat hij horizontaal stond. 't Zijn gewoon de Ten Peaks die wat scheef staan, denk ik.

        Wat betreft de lucht en de steen: ik ben zeker dat ik daar nog wel wat aan kan doen, clone-gewijs, maar ik weet niet of dat aan de orde is?
        Your first 10,000 photographs are your worst.Henri Cartier-Bresson

        Comment


        • #5
          Re: Sentin(ent)el Pass

          Oorspronkelijk geplaatst door Caenwyr Bekijk bericht
          Wat betreft de lucht en de steen: ik ben zeker dat ik daar nog wel wat aan kan doen, clone-gewijs, maar ik weet niet of dat aan de orde is?
          Dit waren slechts enkele puntjes van kritiek die ik kon vinden (om iets meer proberen bij te dragen dan 'goed' e.d. ).

          Comment


          • #6
            Re: Sentin(ent)el Pass

            De foto lijkt mij toch scheef te staan, vooral als ik eens naar beelden op internet zoek http://hikebiketravel.com/10910/trav...to-thursday-6/

            Ik heb ook al ervaren, dat zelfs met een waterpas, de foto scheef oogt... Dan pas ik toch een kleine correctie toe, zodat die voor het oog toch al wat rechter lijkt.

            Moeilijk licht had je daar wel...
            www.damafoto.be
            Facebook Damafoto

            Comment

            Working...
            X