Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gooit sony de handdoek ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • gooit sony de handdoek ?

    voor de sony fanaten ...

    Sony Japan heeft zijn Alpha A900-dslr uit het assortiment gehaald. Het elektronicaconcern biedt daarmee nu geen fullframecamera's meer aan. De Alpha A77, een camera met aps-c-beeldsensor, is hiermee het nieuwe topmodel.

  • #2
    Re: gooit sony de handdoek ?

    Nee ik denk eerder dat ze rechtse en linkse hoeken gaan geven waar een paar grote topmerken niet goed van zullen zijn....


    Walter
    D850

    Comment


    • #3
      Re: gooit sony de handdoek ?

      Door een topmodel te schrappen???

      Comment


      • #4
        Re: gooit sony de handdoek ?

        Oorspronkelijk geplaatst door Zahra Bekijk bericht
        Door een topmodel te schrappen???
        Je moet dat in zijn context plaatsen é...Deze camera is van 2008, plaats maken voor een nieuwe é Zo gaat dat!

        Comment


        • #5
          Re: gooit sony de handdoek ?

          Als dat net zolang gaat duren alsmet de opvolging van de 700.....
          Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

          Comment


          • #6
            Re: gooit sony de handdoek ?

            Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
            Nee ik denk eerder dat ze rechtse en linkse hoeken gaan geven waar een paar grote topmerken niet goed van zullen zijn....


            Walter
            Bwa, ik zie het helemaal niet zo dramatisch aflopen

            Sony is nu zeker wel innovatief, maar als bepaalde technieken/formaten aanslaan, zullen de anderen vlug volgen...

            Comment


            • #7
              Re: gooit sony de handdoek ?

              Oorspronkelijk geplaatst door Portmixus Bekijk bericht
              Je moet dat in zijn context plaatsen é...Deze camera is van 2008, plaats maken voor een nieuwe é Zo gaat dat!
              Als je een bepaald model schrapt vooraleer het nieuwe te introduceren dat creër je mogelijk een leemte in het eigen aanbod en kan je wel eens kopers mislopen.
              Misschien zit er dus toch meer achter...

              Comment


              • #8
                Re: gooit sony de handdoek ?

                TIPA AWARD 2011 BESTE IMAGING-INNOVATIE

                Dit jaar gaf de prestigieuze Technical Image Press Association (TIPA) Sony erkenning vanwege voortdurende innovatie van het assortiment digitale beeldverwerkingsproducten. De Translucent Mirror-technologie van Sony werd bekroond met de award voor de beste beeldverwerkingsinnovatie.
                Ik kan gerust tegen negatieve commentaar zolang die maar onderbouwd is dus schrijf zoals je het denkt, no mercy ;)
                https://500px.com/marnix_photography

                Comment


                • #9
                  Re: gooit sony de handdoek ?

                  Met de A77 heeft Sony toch een tikje uitgedeeld. Laten we hopen dat er ook een volwaardige FF camera komt.
                  Laten we eerlijk wezen, 6000€ voor een Nikon D3x of Canon 1DMarkIII, dat zijn toch belachelijk hoge prijzen. Snelheid is laag met 5fps en de AF vd A77 is al sneller als beide. Nikon kan zich nog onderscheiden qua ISO prestaties terwijl de Canon maar matig presteert.
                  Hopelijk zal de komst van een FF A99 de prijzen wat naar beneden halen.
                  Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
                  Mijn bird foto's en urbex foto's

                  Comment


                  • #10
                    Re: gooit sony de handdoek ?

                    Ik begrijp eerlijk gezegd ook niet waarom eerst het "oude" model stopt alvorens over een onbekende termijn de nieuwe full frame zijn intrede doet.
                    De geruchten gaan dat deze medio 2012 komt. Het wachten op de A77 heeft onnodig lang geduurd.
                    Het was slimmer om de A700 nog een tijd door de voeren met eventuele kleine modificaties.

                    Ik weet niet of andere merken dat ook zo doen?

                    Sony schuift wel steeds dichter tegen de andere top merken aan. Of ze hier ook professionele ambities mee hebben weet ik niet.

                    Het lijkt me niet dat je snel wisselt tussen merken als je een aantal prime lenzen hebt.
                    Sony Alpha 99 + grip, Sony Alpha 77 + grip, Minolta 7D; Minolta 17 - 35; Sony CZ 16-35 2.8; Sony CZ 24 - 70; Sony CZ 135; Minolta 50 mm 1.7; Sony 70 - 200; 50 mm macro, Sony flitser hvl 58 FM etc.

                    Comment


                    • #11
                      Re: gooit sony de handdoek ?

                      A900 op hoge ISO niet je dat, en de A77 zou door de 24MP cropsensor wat veel details verliezen door hogere ruisonderdrukking... mmmhhh....
                      Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
                      www.musicinframe.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: gooit sony de handdoek ?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Zahra Bekijk bericht
                        Als je een bepaald model schrapt vooraleer het nieuwe te introduceren dat creër je mogelijk een leemte in het eigen aanbod en kan je wel eens kopers mislopen.
                        Misschien zit er dus toch meer achter...
                        Ze hebben hetzelfde gedaan met de A700...bekijk het zo: er is geen nood aan productie van nieuwe A900's, ze verkopen daarvoor te weinig. Dus nu is het verkoop van de bestaande stock. Ideam A700, alleen was dat toen wat pijnlijk vroeg gedaan

                        Comment


                        • #13
                          Re: gooit sony de handdoek ?

                          Oorspronkelijk geplaatst door vangomp5 Bekijk bericht
                          Het wachten op de A77 heeft onnodig lang geduurd.
                          Het was slimmer om de A700 nog een tijd door de voeren met eventuele kleine modificaties.

                          Ik weet niet of andere merken dat ook zo doen?
                          Helemaal juist...ze hadden de A700 moeten updaten zoals Nikon dat ook met de D300 en de D300s gedaan heeft...uiteindelijk is de D300 even oud als de A700 maar met de D300s en de D7000 voelen Nikon mensen toch minder de leegte

                          "Sony gooit de handdoek in de ring"-gedachten is natuurlijk beetje belachelijk...nadat ze net 4 sterke modellen hebben uitgebracht

                          Comment


                          • #14
                            Re: gooit sony de handdoek ?

                            Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
                            Bwa, ik zie het helemaal niet zo dramatisch aflopen

                            Sony is nu zeker wel innovatief, maar als bepaalde technieken/formaten aanslaan, zullen de anderen vlug volgen...
                            Ik zie het vooral in die zin dat ze bv. FF met translucent miror technologie gaan verkopen tegen een nooit eerder geziene prijs,maw misschien worden we er allemaal beter van.


                            Walter
                            D850

                            Comment


                            • #15
                              Re: gooit sony de handdoek ?

                              Ik heb twee A700 toestellen in bezit, m'n vrouw een A350 en dochterlief m'n oude A100.
                              Als mijn eerste indruk van die A77 negatief is, verkoop ik de boel inclusief een paar kilo aan lenzen en doe ik de overstap naar Canon of Nikon. Kan ik eindelijk ook de Sigma 150mm F2.8 gaan halen die nog steeds niet op de markt is voor Sony
                              Ik heb al lang spijt dat ik die overstap niet meteen heb gedaan na mijn Minolta tijdperk ...

                              Comment

                              Working...
                              X