Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D3100

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon D3100

    Hallo,
    Ik ben al een tijdje hier als gast aan het meelezen,maar nu toch eindelijk eens geregistreerd al yvy.
    Vorige week heb ik na lang beraadslagen ,informatie zoekend dan ook de Nikon D31OO in kit aangeschaft met 18-55 lens en 55-2OO lens.
    Maar na enkelke malen de handleiding gelezen te hebben van deze 31OO zit ik toch nog met enkele vraagjes qua instellingen.
    -wat is de beste instelling wat scherpstelpunt betreft
    -instelling van AF standen
    -hoe instellen voor een zonsondergang
    en wie mij nog andere tips kan bezorgen mag het steeds laten weten want ik ben volledig nieuw in het wereldje van de spiegelreflexcamera's.
    Mijn vorig digitaal toestel was een Canon Powershot 110SXis.
    Want momenteel is het voor mij allemaal wat ingewikkeld en nieuw en zoveel mogelijke en verschillende instellingen,dat maakt het nu wel wat moeilijk.
    Wat ik meest fotografeer zijn close-ups,onze 2 honden en landschappen.
    In ieder geval al van harte dank op voorhand!
    www.bloggen.be/doggylover

  • #2
    Re: Nikon D3100

    Hallo,


    Ik heb mijn D3100 sinds 2 maanden en heb gekozen voor het middelste scherpstellingspunt en AF-S.

    Verder spelen met je instellingen en ervaren wat het best bij bepaalde situaties past.

    De meeste foto's neem in in M-stand, behalve wanneer het snel moet gaan, dan kies ik voor de P-stand, waar je ook nog je diafragma kan veranderen.

    Veel plezier

    J.
    Fuji x 100 f

    Comment


    • #3
      Re: Nikon D3100