Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lenzen voor EOS450D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lenzen voor EOS450D

    Hoi,

    Ik trek binnen enkele weken naar de US om een kleine roadtrip te doen aan de Oostkust. Nu wil ik de landschappen die ik voorbij rij (voornamelijk in Shenandoah N.P.) ook graag zo mooi moeilijk vastleggen op foto. Ik zal dus voornamelijk foto's maken van vergezichten en gebouwen (NY, Washington), maar alsook nachtfoto's.

    Momenteel ben ik in het bezit van een Canon EOS450D met de standaard kitlens. Welke lens(en) raden jullie mij aan om hieruit het maximum te halen? Ook zal ik een statief nodig hebben, iemand suggesties?



    (Ik ben nog maar een beginneling en wil er nog niet té veel budget aan spenderen, en ik zie zo'n trips dus wel als de ideale leerschool. Maar lenzen van €500+ zijn momenteel nog iets te duur )


    Alvast bedankt!

  • #2
    Re: Lenzen voor EOS450D

    De 15-85 misschien? Dan heb je een goede allround lens voor zo'n reis, denk ik. Natuurlijk
    zou een echte breedhoek, genre 10-22 of iets dergelijks ook wel leuk zijn, en misschien
    een 70-200 4. Maar je moet er ook een beetje voor uitkijken dat het een vakantie blijft
    en dus licht en luchtig.

    Comment

    Working...
    X