Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gebruikerservaringen Canon 60D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gebruikerservaringen Canon 60D

    Ik heb me onlangs een Canon 60D gekocht en er zijn nog wat vraagjes die ik niet opgelost krijg door het lezen van de handleiding.
    Ik denk dat ik meer heb aan gebruikerservaringen wat betreft het instellen van bijv. het AF-punt en de lichtmeting.
    Dus, wie wil me daarmee een beetje op gang helpen ?
    Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
    Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

  • #2
    Re: Gebruikerservaringen Canon 60D

    Ik wil je wel proberen te helpen, welke instellingen wil je veranderen?
    Waar zit voor jou het probleempje met de instellingen?

    Comment


    • #3
      Re: Gebruikerservaringen Canon 60D

      Ik heb hier een 60D voor me liggen. Kan je je vragen zo concreet mogelijk stellen? Misschien heb ik een antwoord.
      Voor fotoworkshops. fotocursussen en fotoweken: www.annohuidekoper.nl

      Comment


      • #4
        Re: Gebruikerservaringen Canon 60D

        Indien het gaat over de manier om het AF-punt te selecteren, dat kan (bijvoorbeeld en afhankelijk van de modus) op deze wijze:
        druk op de "Q" knop om de opname-instellingen op het LCD scherm te zien. Druk op de de links-rechts-boven-onder toetsen rond de
        SET knop tot je onderaan op de AF-punt manuele selectie komt. Draai dan aan het keuzewiel rond de SET knop en je ziet het AF-punt wijzigen.

        Comment


        • #5
          Re: Gebruikerservaringen Canon 60D

          Jan, ik neem aan dat jouw Engels voldoende is? Indien ja, heb je deze video tuts al gezien?
          Explore the Canon Digital Learning Center to find everything ranging from buying guides to training courses.
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment


          • #6
            Re: Gebruikerservaringen Canon 60D

            Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
            Jan, ik neem aan dat jouw Engels voldoende is? Indien ja, heb je deze video tuts al gezien?
            Mijn engels is niet om over naar huis te schrijven, maar in die tuts kan ik het ook visueel wel volgen.
            Ik wilde bijvoorbeeld graag weten wat de (meest gebruikelijke) instelling is bij de lichtmeting, de diafragmering en het verband hiervan met de scherptediepte is me wel duidelijk.
            Iedereen bedankt voor de reactie.
            Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
            Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

            Comment


            • #7
              Re: Gebruikerservaringen Canon 60D

              Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht
              Ik wilde bijvoorbeeld graag weten wat de (meest gebruikelijke) instelling is bij de lichtmeting,...
              Die is er volgens mij niet maar hangt af van de omstandigheden en het beoogde resultaat.

              Comment

              Working...
              X