Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Le Cap Taillat

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Le Cap Taillat

    Eentje van men vakantie vorige week te Frankrijk, de vorige is hier te zien.
    Le cap Taillat is zeker aan te raden, zeer mooi plekje.
    Normaal komt er nog een panoramaatje een van de komende dagen/weken.











    Le Cap Taillat by BananaRaw  (back), on Flickr





    GROTER


    Foto is gemaakt met de 17-40 in combinatie met een 10 stops ND.

    Andries
    ::: Flickr :::

  • #2
    Re: Le Cap Taillat

    Vind het wel een mooie foto..de kleuren en belichting....maar vind het jammer van de voorgrond...geeft misschien wel meer diepte in je foto maar had het liever zonder gezien....mijn mening hé!
    Gr Pascale
    Eerlijkheid duurt het langst!!
    Mijn website: http://www.degrafon.be/

    Comment


    • #3
      Re: Le Cap Taillat

      Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht
      Vind het wel een mooie foto..de kleuren en belichting....maar vind het jammer van de voorgrond...geeft misschien wel meer diepte in je foto maar had het liever zonder gezien....mijn mening hé!
      Gr Pascale

      ook de mijne
      groetjes Ingrid

      Comment


      • #4
        Re: Le Cap Taillat

        Voor mij persoonlijk werkt de lange sluitertijd in combinatie met het hoge middaglicht niet. Vind dat er ook wat te weinig lucht bij gemoeid is, geeft me het gevoel dat het een benepen compositie is.
        www.brunodyserinck.be
        https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

        Comment


        • #5
          Re: Le Cap Taillat

          Ook voor mij werkt de lange sluitertijd in combinatie met helder daglicht niet echt. In eerste instantie zag ik het ook niet meteen - je verwacht het niet, en dat is wellicht deel van het probleem. Ik vermoed dat deze foto, wanneer genomen na zonsondergang, er veel beter uit had gezien. Complimenten voor het proberen - experimenteren is belangrijk en de sleutel tot originele beelden.
          Marsel van Oosten | Squiver Fotoreizen & Workshops

          Alaska | IJsland | Japan | Namibië | Spanje | Turkije | Zambia | Zuid-Afrika

          Comment

          Working...
          X