Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aankoop Nikon D7000 bij CameraNU

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Aankoop Nikon D7000 bij CameraNU

    Ik wil graag bij CameraNu een bestelling plaatsen van een Nikon D7000.
    Heeft iemand er ervaring mee? Is dat een betrouwbare leverancier? Goeie Service?
    Nikon D7000 - Nikon D200 - Nikkor 28-85 F/3.5-4.5 - Nikkor 50mm F/1.4 - Sigma 70-200 F/2.8 II HSM - Sigma 10-20 mm - SB 800 - 3x YN 460 - SB20 - 3x Jinbei DP600Ws - 2x 200Ws - setje pocketwizards

  • #2
    Re: Aankoop Nikon D7000 bij CameraNU

    Ik heb in Mei-Juni 2010 bij CameraNU een bestelling gedaan, en dat is allemaal prima afgehandeld!
    Nikon D90; Nikon AF-S DX 18-105mm f/3.5-5.6G ED VR; Nikon AF-S 50mm f/1.8;

    Comment


    • #3
      Re: Aankoop Nikon D7000 bij CameraNU

      Ja hoor, nog nooit problemen gehad bij Cameranu.nl
      Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
      Our English website: www.kaichitravel.com
      Breng eens een bezoekje aan Siberie!

      Comment


      • #4
        Re: Aankoop Nikon D7000 bij CameraNU

        yep...goede ervaring met ze.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Aankoop Nikon D7000 bij CameraNU

          Reeds meerdere aankopen gedaan. Zeer goede ervaringen mee. Correct zowel van service als klantvriendelijkheid. Veruit de beste prijzen in de markt. Met de aankoop vorig jaar van mijn D700 met 24/70 lens ben ik ter plaatse geweest. Bij een dergelijke "grote" aankoop ben ik toch liefst fysiek ter plaatse. Mooie winkel met technisch voldoende onderlegd personeel, maar het is wel erg ver om te rijden. Overige aankopen heb ik steeds online gedaan en ook dat is steeds prima verlopen.

          Comment


          • #6
            Re: Aankoop Nikon D7000 bij CameraNU

            zoals je hierboven kan lezen , heb ik ook dezelfde ervaring , gewoon doen dus.
            Cameranu heeft een héél goede reputatie.

            Comment


            • #7
              Re: Aankoop Nikon D7000 bij CameraNU

              Heb al verschillende bestellingen geplaatst bij CameraNu. Nooit problemen mee gehad en bij online bestellingen zijn ze snel. Morgen verwacht ik trouwens weer een pakje van hen .

              Comment


              • #8
                Al een hoop besteld gehad, uitstekende firma, zowel naar prijs als service top !

                Comment


                • #9
                  Re: Aankoop Nikon D7000 bij CameraNU

                  Reeds meerdere bestellingen bij deze webshop geplaatst, o.a. ook mijn Nikon D90 en Sigma 105 mm macrolens ... Feilloze leveringen en scherpe prijzen.
                  Yashica Minister D (1971) - Yashica 107 Multi Program (1989) - Nytech ND-5040 (2004) - Nikon D50 + Kitlens AF-S 18-55 mm - Nikkor 50 mm f/1.8D AF (2006) - Nikkor 55-200 mm AF-S DX VR (2007) - Nikkor 16-85 mm AF-S DX VR (2008) - Nikon D90 (2009).

                  Comment


                  • #10
                    Re: Aankoop Nikon D7000 bij CameraNU

                    Kijk ook hier even.
                    Nikon D5100 + 18-105mm VR
                    Een beroeps kijkt hoeveel hij er aan kan verdienen. Een amateur zorgt ervoor dat hij de duurste spullen heeft. Een fotograaf kijkt naar het licht.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Aankoop Nikon D7000 bij CameraNU

                      Meerdere bestellingen gedaan bij CameraNu. Snelle levering, echter wel on te vrede over afhandeling van garantie. Bij de tweede keer problemen te hebben gehad met de 17-55. Stof in het objectief twee keer in een half jaar tijd zichtbaar op de foto's. Ben ik nog steeds teleur gesteld in CameraNu hoe zij dit hebben afgehandeld. Niet heel erg netjes

                      Comment


                      • #12
                        Re: Aankoop Nikon D7000 bij CameraNU

                        Héél veel al besteld bij hen... en ben ook echt super tevreden van hen!!

                        Comment


                        • #13
                          Re: Aankoop Nikon D7000 bij CameraNU

                          Klik!

                          Overigens heb ik zelf ook al het één en ander gekocht bij deze zaak en steeds tot volle tevredenheid
                          www.indetailfotografie.nl

                          Comment


                          • #14
                            Re: Aankoop Nikon D7000 bij CameraNU

                            Ik heb ondertussen al teveel geld achtergelaten bij CameraNU, en tot nu toe altijd naar volle tevredenheid. Alles werd op tijd geleverd en was goed en stevig verpakt, ongeacht of het nu ging om een geheugenkaartje of een Nikon D300s body...
                            Veel Nikon met een snuifje Tamron en Sigma.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Aankoop Nikon D7000 bij CameraNU

                              Leveren zijn ze goed, maar garantie afhandeling? Zijn ze ook zo goed als je een probleem hebt met de apparatuur ?

                              Ik heb met garantie afhandeling niet al te beste ervaringen met CameraNU. Wij vonden ze zelfs onbeschoft op de mail (terug bellen nooit gebeurd) en pas na artikel op mijn blog werd ik geholpen, maar wel met het verzoek om de artikelen te verwijderen. Uiteindelijk is de verwachte service verleent. Het artikel aangepast

                              Het leveren van spullen nooit problemen gehad. Alleen maar lof. Om 20:00 bestellen en toch volgende dag in huis. Dat zit wel goed....

                              Comment

                              Working...
                              X