Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto's getrokken door canon 550D/1100D of Nikon D90?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto's getrokken door canon 550D/1100D of Nikon D90?

    Naar aanleiding van dit topic (http://forum.belgiumdigital.com/f9/c...ml#post3280685).

    Ben ik op zoek naar foto's die getrokken zijn met de Canon 550D of 1100D of Nikon D90.
    Moesten jullie deze camera hebben zouden jullie dan ook even een paar foto's willen plaatsen die je met deze camera trekt? Vertel ook even welke van de camera je gebruikt en wat je persoonlijke mening is van deze camera (voor/nadelen evt.).

    Alvast super bedankt!
    Groetjes!

  • #2
    Re: Foto's getrokken door canon 550D/1100D of Nikon D90?

    gebruik google images...
    website van canon
    website van nikon
    de zoekfunctie....


    er zijn duizenden, zo niet miljoenen foto's van elk van deze camera op internet te vinden....
    om nog niet te spreken over dpreview waar je ze naast elkaar kan vergelijken met isowaarden en verschillende lenzen...
    www.aeri-photography.be

    Comment


    • #3
      Re: Foto's getrokken door canon 550D/1100D of Nikon D90?

      Op Flickr staan er ook genoeg
      Nikon D90 + Nikkor 17-55mm + Nikkor 18-105mm + Nikkor 70-300mm + Nikkor 35mm 1.8

      Comment


      • #4
        Re: Foto's getrokken door canon 550D/1100D of Nikon D90?

        als jij denkt daaruit iets kan opmaken zul je teleurgesteld raken. er is inderdaad een verschil maar............maak je daar geen zorgen over. Als beginneling zul je meerdere camera's kopen/verkopen/ kapot maken, voor je deze camera's naar hun volle capaciteiten kan gebruiken

        ik heb menig foto's gezien waar mijn mond van open viel die gemaakt zijn met camera's die nu net zoveel kosten als een uurtje op een terrassje zitten, die ik met mijn 550d en 5d2 niet kan maken looool

        Kies of d90 of 550d tweedehands en je hebt een hele goeie camera zonder al teveel geld te hebben verspeeld als het fotografie toch niks voor je blijkt te zijn.
        Lenzen,...... die zullen je de meervoud van je camera kosten en je veel plezier/ hoofdpijn bezorgen. Die kun je altijd zonder veel verlies doorverkopen.
        Last edited by aras; 25 september 2011, 02:32.

        Comment


        • #5
          Re: Foto's getrokken door canon 550D/1100D of Nikon D90?

          alle foto's op mijn site/blog zijn met een d90 gemaakt.
          op flikr kan je ook zoeken op camera, dan vind je er zeker ook genoeg
          nikon stuff

          Comment


          • #6
            Re: Foto's getrokken door canon 550D/1100D of Nikon D90?

            Deze zijn allemaal getrokken met mijn D90













            [Mod-LesC]Iets te enthousiast? Heb nu het aantal zichtbare foto's beperkt tot drie. De overige zijn nog steeds bereikbaar via de linkjes.[/Mod]
            Last edited by LesC; 26 september 2011, 13:17.
            D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
            Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

            Comment


            • #7
              Re: Foto's getrokken door canon 550D/1100D of Nikon D90?

              pbase.com
              The Knight That Says Ni...kon

              Comment


              • #8
                Re: Foto's getrokken door canon 550D/1100D of Nikon D90?

                Snap niet zo goed hoe je op camera kunt zoeken...

                Zo'n 2e hands zou wel interessant zijn, ja.
                Bedankt voor de blog en de foto's met je D90!

                Comment


                • #9
                  Re: Foto's getrokken door canon 550D/1100D of Nikon D90?

                  Graag gedaan....

                  grtz

                  Templar
                  D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
                  Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Foto's getrokken door canon 550D/1100D of Nikon D90?

                    Zomaar afgaan op foto's om je camera te kiezen zou ik ook niet doen.
                    Ik geef toe dat ik het vroeger ook deed. Zeker niet op sites zoals Flickr en zo want veel van die foto's worden in min of meerdere mate bijgewerkt en hoe kun je dan nog vergelijken?

                    Als je ergens wilt vergelijken dan kijk je best naar sites zoals dpreview en zo.
                    https://www.facebook.com/ief.delaender - http://www.iefdelaender.com - http://500px.com/iefdelaender

                    Comment


                    • #11
                      Re: Foto's getrokken door canon 550D/1100D of Nikon D90?

                      De gebruikte lenzen en vooral de fotograaf zelf maken een veel groter verschil dan de body's...
                      www.elwee.net

                      Comment


                      • #12
                        Re: Foto's getrokken door canon 550D/1100D of Nikon D90?

                        +1 elwee

                        geef elk van die toestellen aan een goeie pro met goed glas en je hebt mooie beelden
                        geef elk van die toestellen aan een beginnende amateur met kitlenzen en zonder talent en je hebt slechte beelden...
                        www.aeri-photography.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: Foto's getrokken door canon 550D/1100D of Nikon D90?

                          effe idd een bedenking!

                          op foto's afgaan kan inderdaad tot ontgoocheling lijden!
                          zelf begon ik met een D40 (de d5000 of 1000d) nu!

                          moest ik van u zijn ga ik zeker voor een D90 of 550D alles lager groei je vlug uit.
                          nu mss minder rap, maar toch.
                          een beetje afhankelijk van de tijd die je erin steekt! mijn D40 was fun en is dan nog, maar sommige situaties is die nu gewoon onbruikbaar en is de D90 stukken beter!

                          je ziet wel, je kan met ieder toestel toppers maken!
                          't is manneke achter de camera die het hem doet
                          nikon stuff

                          Comment


                          • #14
                            Re: Foto's getrokken door canon 550D/1100D of Nikon D90?

                            always remember

                            "it's not the camera who takes the pictures. it's the person behind it"

                            gewoon om te zeggen, ik ben begonnen met een 1000D en heb daar, al zeg ik het zelf, echte pareltjes mee gemaakt! Wel in combinatie met een goeie lens natuurlijk.
                            Nu werk ik met 5DmkII, en wil ik natuurlijk niet meer terug naar een cropcamera.

                            Voor alles zijn tijd :-)
                            * Canon 5DmkIII + 5D mkII - 70-200 f/2.8 IS II L - 24-70 f/2.8 L - 85 f/1.8 - 50 f/1.2L -580EXII-mac-my website-my facebook page-my flickr*

                            Comment


                            • #15
                              Re: Foto's getrokken door canon 550D/1100D of Nikon D90?

                              Indien je foto's van die 3 camera's wil zien om de beslissing te nemen dewelke je wil aanschaffen, dan moeten dat identieke foto's zijn, d.w.z. met elke camera van hetzelfde onderwerp een foto maken, met dezelfde lens (wat al moeilijk wordt gezien het om 2 verschillende merken gaat, tenzij er een Sigma lens of zo wordt gebruikt), onder dezelfde lichtomstandigheden en met dezelfde camera instellingen. En dan spreken we nog niet over de eventuele nabewerking die erop is gebeurd...
                              Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

                              Comment

                              Working...
                              X