Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon DSLR + L lenzen en UWA-VERKOCHT

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Canon ] Canon DSLR + L lenzen en UWA-VERKOCHT

    Hallo

    ik verkoop voor mijn ouders hun fotomateriaal wegens overstap naar een videocamera waar ze heel tevreden over zijn en hiermee ook foto's mee kunnen nemen.Een dslr is overkill voor hen. Bij deze staat al dit moois te koop:

    Canon EOS 50D ( incl doos,boekjes, factuur, occulair verlengstuk, extra batterij en toebehoren,een paar geheugenkaarten van 1-2-4GB,ongeveer 6000clicks) verkocht
    Canon EF 24-105 f/4.0 L IS (zonnekap, doos, boekjes, factuur,nog jaar garantie) verkocht
    Canon EF 100-400 f/4.5-5.6 L IS ( incl UV filter, zonnekap, doos, boekjes, factuur,nog jaar garantie) verkocht
    Canon EFS 10-22 f/3.5-4.5 USM (zonnekap, doos, boekjes) verkocht
    Canon Speedlite 580EX II + difuser(mischien 100clicks) verkocht

    Prijzen staan vast.

    Voor vragen kan je me altijd een PM sturen ( let wel ik ben student met een heel strak uurrooster ik antwoord niet altijd meteen ) en anders per mail op coke.demol@skynet.be ( mailadres van mijn ouders )

    mvg
    Oli
    Last edited by Oli; 8 oktober 2011, 13:40. Reden: reservatie+verkocht
    UnicornPictures on Facebook & Flickr

  • #2
    Re: Canon DSLR + L lenzen en UWA

    Duwtje...
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment

    Working...
    X