Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rotterdam

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Rotterdam

    opname Rolleiflex 6002, Ilford XP2 film C41-process


    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

  • #2
    Re: Rotterdam

    Staat wat eenzaam te wezen. Compositie zit niet goed voor mij omdat het grote donkere deel alle aandacht vraagt. Ook de witte achtergrond loopt wat weg tegen de grijze achtergrond daarom zou hij mogelijk wat sterker uitkomen indie deze foto voorzien was van een stevige donkere kader. (just my 2c)
    Groeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe Blog

    Comment


    • #3
      Re: Rotterdam

      Oorspronkelijk geplaatst door BPVST Bekijk bericht
      Staat wat eenzaam te wezen. Compositie zit niet goed voor mij omdat het grote donkere deel alle aandacht vraagt. Ook de witte achtergrond loopt wat weg tegen de grijze achtergrond daarom zou hij mogelijk wat sterker uitkomen indie deze foto voorzien was van een stevige donkere kader. (just my 2c)
      Ja, heel eenzame loopbrug.... Wat dat kader betreft, ja, daar kan ik helemaal in meegaan. Bedankt voor je (ook eenzame...) reactie!
      Henk
      Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
      (BD1383NL)

      Comment

      Working...
      X