Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Maison Carrée

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Maison Carrée

    Het Maison Carrée te Nîmes, in Frankrijk, is een van de best bewaarde Romeinse tempels
    die men kan vinden op het grondgebied van het voormalige Romeinse Rijk.







    .
    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

  • #2
    Re: Maison Carrée

    Voor mij heb je hier een ongunstig standpunt gekozen om dit mooi in beeld te brengen, bovendien vind ik de kleur blauw er ook niet bij passen.
    Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
    Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

    Comment


    • #3
      Re: Maison Carrée

      Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht
      Voor mij heb je hier een ongunstig standpunt gekozen om dit mooi in beeld te brengen, bovendien vind ik de kleur blauw er ook niet bij passen.
      Als je A zegt moet je ook B zeggen.
      Welk standpunt had ik dan moeten innemen?
      En dat de lucht blauw was, is niet mijn schuld. Niets aan te veranderen, tenzij er een andere inplakken en dat doe ik helaas niet.
      Last edited by HEYLO; 19 september 2011, 12:53.
      Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

      Comment


      • #4
        Re: Maison Carrée

        Zonder er zelf te zijn is 't moeilijk te zeggen welk standpunt..
        maar ik ga mee met de commentaar van Jan.

        Nu toon je een stukje plafond, een stukje zuil en een stukje lucht. Vanalles een beetje, scheef afgesneden, zonder duidelijk onderwerp dat eruit springt.

        Andere compo - van in 't midden van 't plafond recht naar boven zodat je enkel het plafond zag.
        Of van buiten naar binnen, schuin naar boven, zodat je meer van de zuilen ziet en een stuk plafond.

        Belichting en scherpte zit wel goed..
        Leer over flipperkasten op www.flippers.be - Mijn Flickr fotos

        Comment


        • #5
          Re: Maison Carrée

          Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
          Als je A zegt moet je ook B zeggen.
          Welk standpunt had ik dan moeten innemen?
          En dat de lucht blauw was, is niet mijn schuld. Niets aan te veranderen, tenzij er een andere inplakken en dat die ik helaas niet.
          Sorry hoor maar ik wist niet dat je zo vlug op je tenen getrapt zou zijn, maar ik zal het nooit meer doen.
          (dit is wel showcase)
          Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
          Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

          Comment


          • #6
            Re: Maison Carrée

            Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht
            Sorry hoor maar ik wist niet dat je zo vlug op je tenen getrapt zou zijn, maar ik zal het nooit meer doen.
            (dit is wel showcase)
            Ik ben helemaal niet op mijn tenen getrapt maar als je iets afkeurt moet je wel zeggen hoe het wel moet.
            Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

            Comment


            • #7
              Re: Maison Carrée

              Mij zegt de foto niet veel maar dat ligt waarschijnlijk aan mezelf .
              Goed dat we niet allemaal dezelfde voorkeur hebben zekers
              Groetjes
              Luc
              Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

              Comment

              Working...
              X