Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kasteel Meylandt

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kasteel Meylandt

    Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
    Mijn bird foto's en urbex foto's

  • #2
    Re: Kasteel Meylandt

    Prachtige foto Alex
    Precies wel een beetje een " hallo " effect aan de linker zijde boven de toren en de boom achter het gebouw of ben ik nu aan t muggeziften .
    Groetjes
    Luc
    Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

    Comment


    • #3
      Re: Kasteel Meylandt

      Leuk om eens iets van hier in de buurt te zien. Ik woon namelijk nog geen kilometer van dit kasteeltje ^^.

      Zeer knap shot, ik volg Lucske_40 wel met het 'halo' effect.

      Comment


      • #4
        Re: Kasteel Meylandt

        Precies wel een beetje een " hallo " effect aan de linker zijde boven de toren en de boom achter het gebouw of ben ik nu aan t muggeziften
        Ik denk niet dat dit halo's zijn, maar gewoon de wolken die wat feller zijn. Bij de rechtertoren zie ik nu ook iets op dit formaat, de high res foto heeft dit niet, denk eerder wat CA.

        Leuk om eens iets van hier in de buurt te zien. Ik woon namelijk nog geen kilometer van dit kasteeltje ^^
        Ahzo, dan weet je ook of dit kasteel verlicht is 's nachts ? Want dat lijkt me ook wel een mooi shot.
        Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
        Mijn bird foto's en urbex foto's

        Comment


        • #5
          Re: Kasteel Meylandt

          Oorspronkelijk geplaatst door alex606 Bekijk bericht
          Ahzo, dan weet je ook of dit kasteel verlicht is 's nachts ? Want dat lijkt me ook wel een mooi shot.
          Goeie vraag. Eigenlijk nooit op gelet. Eerlijk gezegd denk ik dat het niet verlicht is, maar ik zal dit vrijdagnacht - zaterdagvoormiddag met zekerheid weten zeggen.

          Comment

          Working...
          X