Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

80 /200 2.8 afs

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 80 /200 2.8 afs

    Hallo,

    Ben met mijn lens in panne gevallen , heb ze bij procirep binnen gedaan en daar zegde ze dat de motor in de lens stuk is
    ik heb na een bestek l opmaak , de goedkeurig gegeven om ze te herstellen .Nu mijn vraag is zal ze nog goed marcheren na ze uitèèn is genomen ? Moest wel naar frankrijk om te herstellen

    alvast bedankt

    dany10
    Nikon D4 / Nikon /Nikon D300 /Nikon 80 - 200 AFS 2.8
    Nikon / nikon 300 2.8 afs /nikon 24 -120 vr 4/ nikon 200 - 500 vr 5.6 / Flitser / SB600

  • #2
    Re: 80 /200 2.8 afs

    Waarom niet?

    Denk dat ze bij procirep wel weten hoe ze een lens moeten herstellen!

    Denk dat ze ook een garantie geven van enkele maanden op het onderdeel dat hersteld is.
    (maar dit ben ik niet zeker)
    Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
    Pentax K1, Pentax 24-70 2.8

    Comment


    • #3
      Re: 80 /200 2.8 afs

      Zelfde mening als PVA

      Wel zijn we hier op het forum altijd benieuwd wat zo'n AF-S motor reparatie kost. In het licht van de altijd zeer hoge tweedehandsprijzen kan dit wel belang hebben.

      Comment


      • #4
        Re: 80 /200 2.8 afs

        Dat mag geen probleem zijn, bovendien krijg je garantie op de reparatie. Wel adviseer ik je om als het bij je terug is ook de optische kwaliteit te testen en als het minder is dan voorheen te reclameren. De lens moet namelijk mechanisch weer top zijn, maar bij demontage kan het ook voorkomen dat optische elementen opnieuw gemonteerd moeten worden.
        Sony en Olympus
        Fotoseries

        Comment


        • #5
          Re: 80 /200 2.8 afs

          Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
          Wel zijn we hier op het forum altijd benieuwd wat zo'n AF-S motor reparatie kost.
          Veel geld! Ik heb daar vorig jaar zo'n 400 Euro voor betaald.

          Comment


          • #6
            Re: 80 /200 2.8 afs

            Oorspronkelijk geplaatst door Jurgenspictures Bekijk bericht
            Veel geld! Ik heb daar vorig jaar zo'n 400 Euro voor betaald.
            Das veel geld, zowat de helft van de waarde
            Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

            Comment


            • #7
              Re: 80 /200 2.8 afs

              Oorspronkelijk geplaatst door KvP Bekijk bericht
              Das veel geld, zowat de helft van de waarde
              Klopt, veel geld maar dan heb je wel een zo goed als nieuwe lens. Verder kan er in principe weinig meer stuk gaan bij deze lens. Het si een afwegen tegen een ander exemplaar kopen maar die €400 is een prijs die imo het waard is te betalen.

              Wel grappig om te lezen dat de TS zich zorgen maakt over een hersteldienst NA de goedkeuring te hebben gegeven

              Comment

              Working...
              X