Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

of shore

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • of shore


  • #2
    Re: of shore

    Heeft wel iets.
    Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
    Mijn bird foto's en urbex foto's

    Comment


    • #3
      Re: of shore

      Jij ziet wat ik niet zie ... en je doet dat schitterend!!
      "Just do it !"

      http://jr52.be/index.html

      Comment


      • #4
        Re: of shore

        Voor mij een mooi nostalgisch beeld. Niet de nostalgie die films en tv series trachten op te
        roepen, niet de nostalgie die je via een liedje associeert met een bepaalde periode in je
        leven, noch het terugverlangen naar een vaderland of iets dergelijks. Maar pure nostalgie.
        Iets dat ik moeilijk omschrijven kan.
        Je zou het ook weemoed kunnen noemen, heimwee, of mooier nog: weltschmerz. De pijn
        van het zijn om de trieste schoonheid die we nooit kunnen vatten of begrijpen.

        Comment


        • #5
          Re: of shore

          Dank voor de commentaren.
          Vriendelijke groet.
          Gil

          Comment


          • #6
            Re: of shore

            Prachtig.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: of shore

              Kon ik dat maar,...
              catch the light before it slips away
              lose the light and you will lose your mind

              Comment


              • #8
                Re: of shore

                Voor mij een mooi nostalgisch beeld. Niet de nostalgie die films en tv series trachten op te
                roepen, niet de nostalgie die je via een liedje associeert met een bepaalde periode in je
                leven, noch het terugverlangen naar een vaderland of iets dergelijks. Maar pure nostalgie.
                Iets dat ik moeilijk omschrijven kan.
                Je zou het ook weemoed kunnen noemen, heimwee, of mooier nog: weltschmerz. De pijn
                van het zijn om de trieste schoonheid die we nooit kunnen vatten of begrijpen.
                Net wat ik ook dacht ...
                Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
                Mijn bird foto's en urbex foto's

                Comment


                • #9
                  Re: of shore

                  Soms kan ik een fotografisch schilderwerk wel smaken. En dit is er een van. Een heel mooi zelfs! Knap hoe je net de realiteit nog laat doorschemeren.


                  (maar het is OFF shore)
                  Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
                  Oók wandelen met GPS?

                  Comment


                  • #10
                    Re: of shore

                    Super!

                    Vriendelijke groet,

                    Hilde
                    Flickr

                    Comment


                    • #11
                      Re: of shore

                      Oorspronkelijk geplaatst door VIM Bekijk bericht
                      Soms kan ik een fotografisch schilderwerk wel smaken. En dit is er een van. Een heel mooi zelfs! Knap hoe je net de realiteit nog laat doorschemeren.


                      (maar het is OFF shore)
                      Verheugd mij dat deze vorm van fotografie toch ook wordt gewaardeerd.
                      Bedankt.
                      Gil

                      Comment


                      • #12
                        Re: of shore

                        Oorspronkelijk geplaatst door gilclaes Bekijk bericht
                        ...deze vorm van fotografie...
                        Tja, 't is zoals een steenkapper: ofwel hakt hij er een kassei van... ofwel maakt hij een prachtig beeld. Dan noemen we hem een kunstenaar. Het werk van de eerste is al even belangrijk. Zonder diens kwaliteiten reden we nu nog over zandwegen.

                        Fotografie is net zo: ofwel leg je de realiteit vast zoals ze is... ofwel ga je er kunstzinnig mee om, met alle nuances daartussen. Ik "durf" het woord "Kunst" hier gebruiken, ondanks het feit dat dat is hier blijkbaar "not done" is; heb al een paar keer flink naar mijn oren gekregen door fotografie "Kunst" te noemen.
                        Let wel; ik vind dat de realiteit vastleggen zoals ze is, even kunstzinnig kan zijn als iets waar men nadien "wat" aan gebeiteld heeft.

                        Fotografie laat zich gelukkig niet in een hokje vangen!
                        Dus hebben we het volste recht om "deze vorm van fotografie" te waarderen... te bewonderen!

                        Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
                        Oók wandelen met GPS?

                        Comment


                        • #13
                          Re: of shore

                          Oorspronkelijk geplaatst door VIM Bekijk bericht
                          Tja, 't is zoals een steenkapper: ofwel hakt hij er een kassei van... ofwel maakt hij een prachtig beeld. Dan noemen we hem een kunstenaar. Het werk van de eerste is al even belangrijk. Zonder diens kwaliteiten reden we nu nog over zandwegen.

                          Fotografie is net zo: ofwel leg je de realiteit vast zoals ze is... ofwel ga je er kunstzinnig mee om, met alle nuances daartussen. Ik "durf" het woord "Kunst" hier gebruiken, ondanks het feit dat dat is hier blijkbaar "not done" is; heb al een paar keer flink naar mijn oren gekregen door fotografie "Kunst" te noemen.
                          Let wel; ik vind dat de realiteit vastleggen zoals ze is, even kunstzinnig kan zijn als iets waar men nadien "wat" aan gebeiteld heeft.

                          Fotografie laat zich gelukkig niet in een hokje vangen!
                          Dus hebben we het volste recht om "deze vorm van fotografie" te waarderen... te bewonderen!

                          Dat heb je bij deze mooi verwoord.
                          Thanks.
                          Gil

                          Comment


                          • #14
                            Re: of shore

                            Heel mooi! 't Lijkt wel een ets in geborsteld aluminium.

                            Maar waarom nou die fout gespelde titel? Ik weet het, het heeft weinig met de foto zelf te maken maar je kiest nou eenmaal een titel en dan is het zo knullig als er een fout in staat, zeker als het in een andere taal is.

                            Comment


                            • #15
                              Re: of shore

                              ik vind het heel knap, het lijkt wel of deze is door een gekrast glas gevangen....


                              groetjes
                              renske

                              Comment

                              Working...
                              X