Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Botero achtergrond en reflectiescherm

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Botero achtergrond en reflectiescherm

    Hallo

    Iemand ervaring met de Botero collapsible achtergronden? Die 150x200 cm lijkt me wel handig en compact. Ik lees echter overal dat ze nogal slap zijn en niet tegen een kast of muur kunnen geplaatst worden, zonder dat ze in elkaar stuiken of omvallen. Heb je hier echt een of 2 statieven voor nodig? Ik lees ook dat ze heel dun (transparant) zijn; Geeft dit problemen als je er geen lilchtbron achter zet?
    Ben ook op zoek naar een reflectiescherm. Is er eigenlijk een verschil in kwaliteit, gebruik tussen de ronde (5-in-1) en de rechthoekige? Welke zou aan te raden zijn ? Qua grootte denk ik aan iets van een 80 of 110 cm? Hoe groter hoe beter, maar het moet nog praktisch en bruikbaar zijn.
    Wat de 5-in-1 betreft, zou er een groot verschil bestaan tussen bv die van Jinbei, Interfit, Falcon Eyes ...? Welke aan te raden? Sunbounce vind ik nog even wat te duur gezien mijn geringe ervaring en gebruik.

    Thx

  • #2
    Re: Botero achtergrond en reflectiescherm

    Zo slecht zijn die opvouwbare achtergronden niet. Plak ze desnoods met tape tegen de kast :-)
    Transparantie valt mee.

    Een 5in1 is als een pringle chips en hoe groter, hoe erger. Sunbounce is duur, maar erg goed. Kijk misschien eens naar de sunmover van sunbounce.
    Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

    Comment


    • #3
      Re: Botero achtergrond en reflectiescherm

      die Botero schermen zijn het enige merk dat ik in de meeste online shops in belgie-nederland vind, zien er praktisch uit, David Hobby gebruikt ze ook ... ;-)
      dus misschien toch eentje bestellen en kijken wat het waard is, voor 60 euro kan je ni echt geript zijn ;-)
      zijn die 5-in-1 discs zo slap ? op online video's blijkt dat nog serieus mee te vallen ... ook ni echt duur om mee te experimeteren , en later maybe up te graden naar iets degelijker ??

      Comment

      Working...
      X