Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Konica Minolta] C300 (printer/copier)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Konica Minolta] C300 (printer/copier)

    Na 4 jaar trouwe dienst zet m'n C300 een stapje opzij voor een groter productietoestel.
    Wellicht kan deze printer/copier iemand anders gelukkig maken.

    Ik heb dit toestel gebruikt voor verschillend digitaal drukwerk op papier van 80 tot 280 gram.
    Dankzij de ECI Fiery-controller is een goed kleurbeheer mogelijk. Een densitometer is erbij om te calibreren.

    Allerhande papierformaten zijn te bedrukken, zowel uit de 2 laden als vanuit de manuele papierinvoer, van 9 x 14 cm tot A3wide+ (31,1 x 457 mm)
    Bannerprinten kan ook: tot 31,1 x 1200 cm!

    Een fijne machine met een voordelige afdrukprijs.
    Ik heb zelf altijd een onderhoudscontract gehad (dat loopt nu zelfs nog) bij Konica Minolta en heb nog enkele toners en imaging units op voorraad, die krijg je er zo bij.

    Dankzij m'n goede band met de vertegenwoordiger van Konica Minolta is het ook mogelijk om het onderhoudscontract tegen gunstige voorwaarden verder te zetten.
    Dat wil zeggen dat je tegen een vaste prijs per afdruk alle verbruiksgoederen erbij krijgt: de toners en dergelijke zijn steeds gratis en als er een technieker moet langskomen kost je dat ook niets, ook niet voor onderdelen, verplaatsing en werkuren.
    Zo ben je supervoordelig aan het printen (kleur of zwart/wit is verschillend)!

    Let wel! Dit toestel mag hier pas de deur uit als mijn nieuw volledig in werking is (ongeveer eind september).

    Het gaat om deze:

    maar dan wel zonder de afwerkingseenheid. Zo ziet 'm eruit:


    Enkele opties:
    - document feeder boven op de glasplaat waardoor je een hele bundel in 1 keer kan kopieren of scannen
    - fiery-controller voor afdrukken met hoge kwaliteit en goed kleurbeheer, inclusief densitometer voor calibratie
    - grotere harde schijf voor complexe documenten toch vlot te verwerken
    - bannertray voor het invoeren van papier tot 120 cm lang

    Het toestel heeft nu ongeveer 109.000 afdrukken, de levensduur van deze machine is 1.000.000. Er kan dus nog een hele tijd mee verder gewerkt worden.

    Voor meer info, mag je me contacteren via PM of rechtstreeks op info[at]donteatthecat[punt]be
    Fuji FinePix S100fs
Working...
X