Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Binnenlocatie gezocht bruidsreportage regio Bilzen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Binnenlocatie gezocht bruidsreportage regio Bilzen

    Op 't laatste moment wordt me gevraagd om een bruidsreportage te schieten nu zaterdag
    Aangezien de weersverwachtingen twijfelachtig zijn, ben ik op zoek naar een binnenlocatie binnen een straal van 30 minuten van Bilzen (Hoeselt).

    Mij reeds bekend zijn de mijn-gebouwen van Winterslag en de Queen of the South, beiden tegen betaling, en dat detail valt niet in de smaak van het koppel.

    Op 't internet stuitte ik op het kasteel van Oud-Rekem. Ik ken daar de mogelijkheden niet. Misschien jullie wel?
    En de stroopfabriek van Borgloon?

    Of andere tips? ... Alvast bedankt.
    Last edited by kohraya; 14 september 2011, 17:09.

  • #2
    Re: Binnenlocatie gezocht bruidsreportage regio Bilzen

    Kasteel in Oud-Rekem is ook niet gratis.
    Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

    Comment


    • #3
      Re: Binnenlocatie gezocht bruidsreportage regio Bilzen

      het kasteel in Alden Biesen?

      en nu om even heel eerlijk te zijn, vind eens een pracht locatie voor trouwfoto's die gratis is? En dan bedoel ik ergens binnen.
      Al die vervallen dingen zijn gratis meestal, maar ik zou eerlijk gezegd daar geen trouwfoto's in willen nemen of laten nemen.

      Comment


      • #4
        Re: Binnenlocatie gezocht bruidsreportage regio Bilzen

        Alden Biesen is onze locatie als het droog is. Maar binnen fotograferen, werd niet toegestaan.
        Ik denk ook dat ik hen aan 't verstand zal moeten brengen dat binnen niet gratis zal zijn ...
        Maar tips blijven welkom.

        Comment


        • #5
          Denk commercieel, calculeer in je prijs de inkom van zo'n locatie. Laat weten dat jij met jou contacten () daar binnenkomt en dat de inkomprijs is inbegrepen in jou reportage.
          Hier wordt door potentiele klanten over gesproken en je onderscheidt je van je collega's!

          'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'

          Comment


          • #6
            Re: Binnenlocatie gezocht bruidsreportage regio Bilzen

            Fotoshoot is ondertussen achter de rug en dankzij droog weer is die buiten door kunnen gaan.
            Het ging hier om een 'vriendendienst'. Maar toch een goede tip. Toekomst gericht zal ik eens beginnen commercieel te denken

            Comment


            • #7
              Re: Binnenlocatie gezocht bruidsreportage regio Bilzen

              C-mine is gratis...
              Canon 5DmkII /Canon 70-200 2.8IS / Canon 16-35 2.8 /sigma 15mm fisheye / Canon 24-105L / Canon Speedlite 430EX II / Manfrotto 190XB PRO / Manfrotto 460MG HEAD

              Comment

              Working...
              X