Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

12Gauge Dubstep

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 12Gauge Dubstep

    Eens een DJ-foto van zaterdag op ChiroBeats in Zolder. Ondanks misschien iets te veel rook vind ik hem wel nog meevallen. Is het iets?


    Camera: Nikon D200
    Focal Length: 10.5 mm
    Shutter Speed: 1/40 sec.
    Aperture: 2.8
    ISO/Film: 200
    Flits

    Commentaar is zeker welkom!
    Groeten Natan
    Flickr
    Pagina op Facebook

  • #2
    Re: 12Gauge Dubstep

    bovenste helft selectief 'zwarter' maken zal da verhelpen
    en mss de foto 'mooier' maken
    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

    Comment


    • #3
      Re: 12Gauge Dubstep

      Ik zou hem toch liever ook eens zien in kleur ...

      Dat mengpaneel en die cdj´s geven leuke kleuren en lichtjes die de foto zouden moeten ophelderen en kleurijk maken

      Iso 200 lijkt me wel heel laag .. was er zoveel licht op de dj ? (dj´s foto´s gebruik ik meestal tussen de 1600 en 3200 )
      Canon 5D Mark II - Lenzen : Canon 50mm F1.8 - Canon 85mm F1.8 - Canon 16/32 - F2.8 - canon 80/200 F2.8 IS
      flickr account

      Comment


      • #4
        Re: 12Gauge Dubstep

        goed en leuk effect door de gebruikte millimeters.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: 12Gauge Dubstep

          Oorspronkelijk geplaatst door Dlux Bekijk bericht
          Ik zou hem toch liever ook eens zien in kleur ...

          Dat mengpaneel en die cdj´s geven leuke kleuren en lichtjes die de foto zouden moeten ophelderen en kleurijk maken

          Iso 200 lijkt me wel heel laag .. was er zoveel licht op de dj ? (dj´s foto´s gebruik ik meestal tussen de 1600 en 3200 )
          Ja, in kleur vind ik hem minder. Hij stond onder een blauw licht en mijn flitser was een helemaal andere kleur, dus komen de kleuren wat raar over. En de rook komt ook niet goed uit in kleur. Maar hier kan je hem zien

          Ja, ik fotografeerde liever zonder flits, maar ik gebruik een Nikon D200 en die hebben zeer snel last van ruis. Ik heb geprobeerd, maar de licht omstandigheden waren niet echt goed, en ik wou niet te veel ruis hebben.

          bedankt voor je commentaar
          Groeten!
          Flickr
          Pagina op Facebook

          Comment


          • #6
            Re: 12Gauge Dubstep

            Ik heb geen idee wat het model van toestel kan, maar beetje ruis vind ik nooit echt een probleem.

            Ik weet niet of je rechtstreeks flitst, maar als ex dj zelf weet ik hoe lastig het kan zijn om constant een flits in mijn gezicht te krijgen. Probeer dus te bouncen indien mogelijk, zelfs in een zwarte donkere zaal lukt dit (hoe later op de avond, hoe beter, meer rook, meer damp op plafond = meer reflectie van licht)

            In u geval vind ik het spijtig van de lichtjes onder de dj welke niet genoeg uitkomen (das nu net wat dj foto´s zo boeiend kunnen maken imo )
            Canon 5D Mark II - Lenzen : Canon 50mm F1.8 - Canon 85mm F1.8 - Canon 16/32 - F2.8 - canon 80/200 F2.8 IS
            flickr account

            Comment

            Working...
            X