Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Deuropening

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Deuropening

    .





    .
    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

  • #2
    Re: Deuropening

    Bedankt vor het kijken
    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

    Comment


    • #3
      Re: Deuropening

      Nu pas gezien .
      Maar ik vind hem WEL MOOI!!


      Groetjes chrit.
      Grootse dingen zijn vaak gegrondvest op een stevige onderlaag van mislukking.

      Comment


      • #4
        Re: Deuropening

        Qua belichting en onderwerp kan ik dit prima smaken
        Echter m'n aandacht wordt meteen getrokken naar het schilderij en laat nu net dat deel onscherp zijn. Ik zou net daarop scherpgesteld hebben en een hogere F-waarde gebruikt hebben zodat het deurkader ook even scherp is. Qua compositie zou ik dan eventueel het plafond ook nog weggelaten hebben zodat de aandacht nog meer naar het portret gaat. Want dat is eigenlijk het onderwerp imho en niet de deurstijl.
        http://www.bertbeckers.be
        http://www.facebook.com/Bert.Beckers.Photography

        Comment


        • #5
          Re: Deuropening

          Oorspronkelijk geplaatst door BertB Bekijk bericht
          Qua belichting en onderwerp kan ik dit prima smaken
          Echter m'n aandacht wordt meteen getrokken naar het schilderij en laat nu net dat deel onscherp zijn. Ik zou net daarop scherpgesteld hebben en een hogere F-waarde gebruikt hebben zodat het deurkader ook even scherp is. Qua compositie zou ik dan eventueel het plafond ook nog weggelaten hebben zodat de aandacht nog meer naar het portret gaat. Want dat is eigenlijk het onderwerp imho en niet de deurstijl.
          Onderwerp is deurstijl. Bewust genomen. Schilderij eigenlijk pas later echt gezien.Grotere F-waarde was niet mogelijk wegens verbod van statief. Toch bedankt voor de reactie.
          Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

          Comment

          Working...
          X