Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Urban top 5 WVL / OVL / Antwerpen ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Urban top 5 WVL / OVL / Antwerpen ?

    Onze eerst urban trip was naar Doel, dit was meteen geslaagd.
    Zijn er nog andere urban trips die echt de moeite zijn?

    Ik weet dat er forums zijn met tips, maar had graag eens de mening van urban'ers gehoord
    Wat is jullie top 5 met favoriete locatie's, WLV/OVL/Antwerpen ?

  • #2
    Re: Urban top 5 WVL / OVL / Antwerpen ?

    dit is nu al het zoveelste dezelfde vraag over urban fotografie ,gebruik eens de ZOEKFUNCTIE hier en je zal zekers en paar uurkes leesplezier hebben ,en je beste vriend google vindt je website's met genoeg urban locaties overal in belgié en de aangrenzende landen .

    En straks nog eens de vraag of je kan meegaan ,de urban fotografen zijn en gesloten wereld je komt er zo maar niet tussen .

    Groetjes
    Ardesign
    Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

    Comment


    • #3
      Re: Urban top 5 WVL / OVL / Antwerpen ?

      Zoals ik vermelde, heb al in forums rondgekeken, maar vraag eens een simpele top 5 van de huidige favoriete locatie's, daar er regelmatig afgebroken worden.
      Weet ook dat dit een gesloten wereldje is, maar bij het surfen vind je massa's fotos en info op andere sites, waarom zou dit dan nog geheim houden moeten worden op dit forum.

      Als u vind dat het dezelfde vragen/antwoorden zijn, waarom kijkt u dan nog op dit forum, er zijn regelmatig nieuwe mensen en locatie's, iedereen kent de zoekfunctie voor oudere topics, maar de tijd gaat vooruit. Sommige mensen komen hier zelfs niet meer want ze vinden dat de sfeer verziekt is door sommigen. Er zijn heel wat internationale forums waar er dagelijks al dan niet delfde vragen/antwoorden worden gesteld, zonder dat er iemand meteen bij de keel gegerepen wordt dat hij de zoekfunctie moet gebruiken. Ik ken diverse mensen die enkel nog inloggen voor de vraag/aanbod sectie.

      Hopelijk krijg ik een top 5 van onze vriendelijke progressief minded urban BD'ers
      Ik verklap al mijn top 1 : Doel, das toch geen geheim meer, of valt iedereen nu achterover

      Comment


      • #4
        Re: Urban top 5 WVL / OVL / Antwerpen ?

        Oorspronkelijk geplaatst door PurePhotography Bekijk bericht
        Onze eerst urban trip was naar Doel, dit was meteen geslaagd.
        Zijn er nog andere urban trips die echt de moeite zijn?

        Ik weet dat er forums zijn met tips, maar had graag eens de mening van urban'ers gehoord
        Wat is jullie top 5 met favoriete locatie's, WLV/OVL/Antwerpen ?

        Check even dit filmpje of er wat tussen zit voor je. Daarnaast heb ik nog meer.
        Alleen in belgie!



        Vriendelijke groet,
        Vic

        Comment


        • #5
          Re: Urban top 5 WVL / OVL / Antwerpen ?

          ECVB, Chateau DB, Badzaal H, Ardea, Crachoir. Zijt ge er nu iets meer mee?
          't Wordt tijd dat topicstarter beseft dat hij/zij wel wat meer moeite moet doen dan alleen maar topics te starten in de hoop dat iemand zal helpen.
          Je moet zelf actief zoeken! Ook in je onmiddellijke omgeving zal je urbanlocaties vinden. Goed kijken is de boodschap. Zo reed ik al maanden voorbij Dragon eer mijne eurocent viel.
          Rij ook naar de gekende locaties en neem foto's. Als je enkele locaties hebt gefotografeerd dan kan je aankloppen bij een urbexforum. Je foto's bezorgen je een toegangsticket, als het ware het bewijs dat je niet alleen info wil maar zelf ook wil delen.
          En ja, het kan ook eens gebeuren dat je naar een locatie rijdt en dan vaststelt dat die niet meer toegankelijk is of werd afgebroken. Kan gebeuren. Ook die info share je op urbex fora.

          Zo werkt het. En niet anders.

          Heb trouwens nog geen enkele (urbex)foto van topicstarter gezien
          Camera: Canon 60D, 20D, A570. Objectieven: 10mm - 500mm + 1,4x en 2x TC

          Comment


          • #6
            Re: Urban top 5 WVL / OVL / Antwerpen ?

            [Mod-LesC]Verplaatst van ChitChat, dat niet bestemd is voor fotografie, naar Algemeen.
            Voor de rest stem ik in met de vorige mensen die reageerden. Ik heb trouwens de TS vroeger al een PB gestuurd over hetzelfde onderwerp. [/Mod]
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment


            • #7
              Re: Urban top 5 WVL / OVL / Antwerpen ?

              pfff, is dat nu een hype of zo, die urbanfotografie?
              en is dat zo bijster interessant, fotografisch gezien?
              er zijn mooie urbanfoto's, maar er zit veel rommel tussen.
              ik denk dan ook dat het bij velen een tijdverdrijf is bij gebrek aan thema's.
              mijn idee.

              Comment


              • #8
                Re: Urban top 5 WVL / OVL / Antwerpen ?

                Oorspronkelijk geplaatst door kartix Bekijk bericht
                ECVB, Chateau DB, Badzaal H, Ardea, Crachoir. Zijt ge er nu iets meer mee?
                't Wordt tijd dat topicstarter beseft dat hij/zij wel wat meer moeite moet doen dan alleen maar topics te starten in de hoop dat iemand zal helpen.
                Je moet zelf actief zoeken! Ook in je onmiddellijke omgeving zal je urbanlocaties vinden. Goed kijken is de boodschap. Zo reed ik al maanden voorbij Dragon eer mijne eurocent viel.
                Rij ook naar de gekende locaties en neem foto's. Als je enkele locaties hebt gefotografeerd dan kan je aankloppen bij een urbexforum. Je foto's bezorgen je een toegangsticket, als het ware het bewijs dat je niet alleen info wil maar zelf ook wil delen.
                En ja, het kan ook eens gebeuren dat je naar een locatie rijdt en dan vaststelt dat die niet meer toegankelijk is of werd afgebroken. Kan gebeuren. Ook die info share je op urbex fora.

                Zo werkt het. En niet anders.

                Heb trouwens nog geen enkele (urbex)foto van topicstarter gezien
                Een aardig woordje gesproken daar. Kom ik wel door jou keuring heen met de vraag locaties te ruilen? Ik zoek veel en lang, maar soms is de gemakkelijkere weg kiezen niet beschamend toch?



                Vriendelijke groet,
                Vic

                Comment


                • #9
                  Re: Urban top 5 WVL / OVL / Antwerpen ?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                  pfff, is dat nu een hype of zo, die urbanfotografie?
                  en is dat zo bijster interessant, fotografisch gezien?
                  er zijn mooie urbanfoto's, maar er zit veel rommel tussen.
                  ik denk dan ook dat het bij velen een tijdverdrijf is bij gebrek aan thema's.
                  mijn idee.
                  Gebrek aan thema of is dit het thema voor sommige?
                  Vind niet dat u een mening en gevoel voor andere kunt vormen als ik eerlijk mag zijn.
                  Zo snap ik niet dat er dagelijks duizenden kiezen voor de richting portret fotografie, maar heb me daar bij neergelegd haha..

                  Vriendelijke groet,
                  Vic

                  Comment

                  Working...
                  X